خبرگزاری کار ایران

مکوندی: هیچ صحبتی برای فصل بعد نداشتیم / برنده دربی خوزستان تماشاگران بودند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۹۳۷

مربی استقلال خوزستان از شرایط مالی که در این تیم وجود دارد انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی، مربی استقلال خوزستان پس از تساوی 3 بر 3 این تیم مقابل نفت آبادان اظهار داشت:خوشحالم که بعد از مدت‌ها دوباره در این ورزشگاه (تختی آبادان) حاضر شدم و باعث شد خاطرات خوبی برای من زنده شود. خوشبختانه یک بازی خوب انجام دادیم که باعث شد خوشحالی‌ام بیشتر شود و امیدوارم این بازی‌های خوب ادامه داشته باشد و فوتبال خوزستان بیشتر رشد کند.

وی ادامه داد: دربی هم برای ما و هم صنعت نفت حساسیت و اهمیت زیادی داشت و هر دو تیم سعی و تلاش‌مان را کردیم و گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. قطعاً برنده اصلی این دیدار تماشاگران بودند که از بازی لذت بردند.

مکوندی خاطرنشان کرد: اگر بخواهم کلی بگویم ما در این فصل بازیکنی داریم که 30 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته و بازیکنی را داریم که 40 درصد گرفته است. در عین حال بازیکنی داریم که 20 درصد گرفته است. مربیان هم هر کدام طی 11 ماه گذشته 10 میلیون گرفتند. در کل شرایط‌مان بسیار سخت بود و اگر هم به کارمان ادامه دادیم به واسطه تعهدی بود که به باشگاه و کارمان داشتیم. امیدوارم این شرایط بد برطرف شود و برای هیچ تیمی به وجود نیاید. ممکن است خدای نکرده ورزشکاران و مربیان را به سمت و سوی بدی سوق دهد و این برای جامعه مضر است. من فکر می‌کنم از ابتدا اگر بگوییم که پولی نیست هر کس می‌خواهد بسم‌الله و هر کس هم نمی‌خواهد برود، خیلی بهتر از این شرایط است که اصلاً به تعهدات عمل نشود.

مکوندی در پایان درباره ادامه همکاری کادرفنی استقلال خوزستان برای فصل بعد هم گفت:تا الان هیچ صحبتی از سوی باشگاه انجام نشده است و فکر می‌کنم اول باید ببینیم باشگاه علاقه‌ای به ادامه همکاری با ما دارد یا نه. خیلی از بازیکنان هنوز از فصل قبل هم از باشگاه طلب دارند، کار خیلی سخت است و امیدوارم  این مشکلات در صورتی که قطعاً و صددرصد قابل حل نیست، اما قدمی برای حل آن بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز