خبرگزاری کار ایران

برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت

ویسی: دوست دارم بمانم اما هنوز پیشنهاد ندادند

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۶۷۶

سرمربی استقلال خوزستان می گوید هنوز از طرف این باشگاه پیشنهادی برای فصل بعد داده نشده است.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان، درنشست خبری پیش از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت:این یک بازی تشریفاتی است و ما خوشحالیم که در شرایط سختی به هم نخوردیم. بازی کردن مقابل تماشاگران صنعت نفت لذت خوبی دارد.

وی ادامه داد: البته اگر این بازی در شرایط متفاوتی برگزار می‌شد مثلا اینکه صنعت نفت در کورس سهمیه بود و ما هم در خطر سقوط بازی شرایط متفاوتی را داشت اما امیدوارم در این وضعیت فردا مردم از بازی لذت ببرند. این بازی، بازی خوبی خواهد شد که ما هم برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت اما آنها هم می‌خواهند جایگاهشان را ارتقاء دهند و آنها هم به دنبال سه امتیاز هستند. باید تشکر کنم از عوامل اجرایی مسابقات، همه کسانی که دستی در کار داشتند تا مسابقات با نظم برگزار شود.

ویسی درباره برنامه هایش برای فصل بعد و اینکه آیا در استقلال خوزستان ماندنی است یا خیر، گفت: یکی دو پیشنهاد دارم اما هنوز شرایط اوکی نشده است. هر چند دوست دارم که در استقلال خوزستان بمانم چون برای این تیم زحمت کشیدم و این تیم چند سالی است که به شکل عجیبی اداره شده است. دوست دارم کنار بچه‌های تیمم بمانم اما هنوز پیشنهاد قطعی به من نشده است.

سرمربی استقلال خوزستان درباره غایبین تیمش در بازی فردا، خاطرنشان کرد: مصدوم که زیاد داریم و محروم هم فقط شیخ‌ویسی است. آرام‌طبع، بهزادی‌کریمی، ماهینی، شریفات و یعقوب کریمی مصدومان ما را تشکیل می‌دهند.

ویسی درباره اینکه قرار است سفیر برزیل بازی فردا را از نزدیک تماشا کند اظهار کرد: از این بابت خوشحالیم که سفیر برزیل می‌خواهد بازی برزیل کوچک را ببیند همه خرسندند. این ارتباطات باید بیشتر شود تا همه مردم دنیا بدانند که در ایران شهری است که به آن برزیل کوچک می‌گویند. امیدوارم این حضور خوش یمن باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز