خبرگزاری کار ایران

بی‌توجهی مسئولان باشگاه نبود، سهمیه می‌گرفتیم

محمد نوری: امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود

کد خبر : ۶۱۶۵۸۶

هافبک پارس جم در مورد شرایط این تیم و همچنین پرسپولیس و تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پارس جم در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف سیاه‌جامگان سقوط کرده برود و این دیدار برای هر دو تیم حالت تشریفاتی دارد. محمد نوری، هافبک با تجربه پارس جم در مورد شرایط تیمش و همچنین اوضاع پرسپولیس و تراکتورسازی با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت‌وگو کرد:

 

* شرایط تیمتان چطور است؟

خداروشکر شرایط خوبی داریم امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب مقابل سیاه‌جامگان انجام دهیم و لیگ را به خوبی به پایان برسانیم. فکر می‌کنم ما امسال کار بزرگی را انجام دادیم چون خیلی از تیم‌های دیگر 10 برابر تیم ما هزینه کردند اما تا روز آخر کاندیدای سقوط بودند. اگر کمی رسیدگی مسوولین نسبت به پارس جم کم نمی‌شد ما می‌توانستیم حتی سهمیه هم بگیریم.

 

* فردا مقابل سیاه‌جامگان به میدان خواهید رفت. آنها به لیگ یک سقوط کردند و انگیزه‌ای ندارند.

درست است که آنها سقوط کرده‌اند اما روبه‌روی تیمی بازی می‌کنند که جزو تیم‌های بالای جدول است. مطمئنا ما بازی راحتی مقابل آنها نخواهیم داشت.

 

* از شرایط خودت در این فصل راضی بودید؟

فکر می‌کنم بعد از آن آسیب‌دیدگی‌ای که داشتم توانستم عملکرد خوبی را داشته باشم من در نیم فصل به یک تیم خوب پیوستم و از شرایطم در اینجا راضی هستم.

 

* شما کاپیتان پرسپولیس بودید این تیم توانست قهرمانی را به دست آورد.

پرسپولیس امسال حقش بود قهرمان شود آنها چند هفته زودتر به این عنوان رسیدند. امیدوارم آنها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا هم مانند فصل گذشته عملکرد خوبی داشته باشند.

 

* فکر می‌کنی بالاخره طلسم  قهرمانی این تیم در آسیا شکسته شود؟

قهرمان شدن در لیگ آسیا خیلی سخت است و باید پرسپولیس خیلی یارگیری قوی و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد تا به این عنوان دست پیدا کند. اگر پنجره نقل و انتقالات برای این تیم باز شود و بتواند بازیکنان خارجی خوب و باکیفیت جذب کند می‌تواند به این عنوان دست پیدا کند.

 

* خیلی‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس در مرحله بعدی کار راحتی مقابل الجزیره امارات در پیش دارد.

راحت که نمی‌توان گفت اما نسبت به تیم‌های العین و الدحیل بهتر است. بالاخره این تیم به عنوان تیم دوم به این مرحله صعود کرده اما همانطور که گفتم نسبت به سایر تیم‌های گردن‌کلفت گزینه بهتری است.

 

* شما در نیم فصل اول در تراکتورسازی حضور داشتید. شرایط این تیم را چطور می‌بینید؟

برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. با تغییراتی که در نیم فصل دوم انجام دادند پیشرفت‌شان بهتر شد. آنها لیاقت یک تیم خوب بودن را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز