خبرگزاری کار ایران

لطیفی: تیم من در ایران بهترین فوتبال را بازی می کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۵۹۹

علی لطیفی مدعی شد، اکسین شایسته ترین تیم برای صعود به لیگ برتر بوده است.

علی لطیفی پس از تساوی تیمش مقابل خونه به خونه در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوبی بود و همه شرافت بازیکنان من را دیدند. کسانی که در طول فصل بازی های ما را دیدند همه می دانند شایسته ترین تیم برای صعود به لیگ برتر بودیم.

او ادامه داد: فرق ما با تیم هایی که صعود کرده اند در 2 بحث است، مساله اول حمایت استاندارشان است ولی هیئت فوتبال استان تهران از ما حمایت نکرد. ما در تمام بازی ها به جز یک بازی شایسته پیروزی بودیم، از روزی که دیدند تیم ما دارند صعود می کند پدر تیم ما را درآوردند. تیم ما بودجه کافی نداشت و می گویم اگر تمام داور مثل امروز بی طرف بودند ما صعود می کردند. تیم هایی که پول، تماشاگر و عقبه داشتند باعث شد داور 11 پنالتی و 3 گل سالم را مردود کند. بچه های ما غیرت و شرف داشتند و کمبودها را با غیرت جبران می کند.

سرمربی اکسین در مورد پیش بینی های اول فصل می گوید: ما امروز جواب محکمی به کسانی دادیم که می گفتند سقوط می کنیم و وقتی مدعی شدیم شروع به زدن ما کردند ولی تیم من در ایران بهترین فوتبال را بازی می کند. تیم خونه به خونه هم خوب بود و فرقی نمی کرد و اگر نساجی هم بود با همین توان بازی می کردیم.

وی افزود: به بازیکنان ما در طول هفته زنگ زدند که بازی همیشگی شان را نکنند، می دانید که به من نمی توانند زنگ بزنند چون من اهل این صحبت ها نیستم. من پشت بازیکنم نماز می خوانم هرچند که از دست شان ناراحت هستم چون اعتصاب کردم. از مدیران تشکر می کنم که مالکان که از جیب شان خرج کردند ولی مسوولان کرج همان کاری را کردند که قبلا با تیم هایی مثل بهمن و سایپا انجام داده بودند. اگر سال بعد شرایط خوب باشد قول می دهم 4 هفته زودتر صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز