خبرگزاری کار ایران

احتمال حضور تیم ملی هندبال زنان در جاکارتا

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۰۶۲

با اینکه هندبال زنان ایران فاصله زیادی با سطح اول هندبال آسیا دارد، علیرضا رحیمی از تلاش برای اعزام تیم ملی ایران به بازیهای آسیایی خبر میدهد.

به گزارش ایلنا، در حالی که فدراسیون هندبال هنوز تکلیف سرمربی و اردوهای تیم ملی بزرگسالان مرد برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا را مشخص نکرده است، در تلاش برای برنامهریزی به منظور حضور تیم بانوان در این رقابتهاست. علیرضا رحیمی، رییس فدراسیون هندبال در این رابطه میگوید: «باید از جایی برنامه توسعهای هندبال زنان را شروع میکردیم که در همین رابطه برنامه خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اندونزی به کمیته ملی المپیک دادهایم.»

گویا جرقه این فکر از زمان بازیهای غرب آسیا شکل گرفته به طوری که رحیمی درباره‌اش میگوید: «وقتی تیم هندبال زنان ما در مسابقات غرب آسیا نتیجه گرفت به این فکر کردیم که این تیم را در بازیهای مهمتری هم شرکت دهیم. قرار است به همین منظور جلسهای در کمیته ملی المپیک برگزار شود و در این خصوص تصمیم بگیریم. ما به ایستادن روی سکوی آسیا برای این تیم فکر نمیکنیم چرا که تیمهای قدرتمندی چون کره جنوبی، چین و ژاپن در این رقابتها هستند تنها میخواهیم استارت حضور تیم در مسابقات را بزنیم.» این فکر در حالی در ذهن رحیمی شکل گرفته که با توجه به حضور او در هیات اجرایی کمیته، بعید نیست در کمیته ملی المپیک از این ایده حمایت شود اما سوال این است که آیا در ستاد عالی ورزش که مدیران وزارتی نیز در آن حضور دارند، این ایده تایید میشود؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز