خبرگزاری کار ایران

فکری - نکونام؛ تقابل لیگ یکی استقلالی‌های سابق

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۱۱۶

دیدار حساس هفته سی و دوم لیگ آزادگان نبرد نفت مسجد سلیمان با نساجی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول تقابل‌های جذابی دارد که بدون شک مصاف حساس نفت مسجد سلیمان صدرنشین با نساجی مازندران مدعی صعود یکی از آنهاست.

این دیدار از چند جهت جذاب است که تقابل جواد نکونام و محمود فکری به عنوان سرمربیان دو تیم یکی از آنهاست. فکری و نکونام جزو مربیان نسل جدید فوتبال ما هستند که پیش از این سابقه حضور در استقلال و حتی بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را هم داشتند. هر دو بازیکن شماره شش این تیم را می‌پوشیدند ولی هرگز با یکدیگر هم تیمی نبودند و پیش از آمدن نکونام به استقلال، فکری از فوتبال خداحافظی کرده بود.

نفت مسجد سلیمان در حال حاضر 61 امتیازی است و فاصله چندانی تا قطعی کردن صعودش به لیگ برتر ندارد و از طرفی نساجی هم از گزینه‌های صعود محسوب می‌شود و به 3 امتیاز این دیدار برای بقا در کورس نیاز دارد.

دیدار رفت دو تیم در مازندران با پیروزی یک بر صفر شاگردان فکری همراه بود که البته در آن مقطع هدایت نساجی را پاشازاده بر عهده داشت.

جدا از تقابل دو سرمربی، رقابت جذاب دو مدعی آقای گلی هم از نکات جالب این دیدار است. محمد عباس‌زاده 12 گله و پیمان میری 9 گله نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌های فرشید پاداش در صدر جدول گلزنان هستند.

عباس‌زاده که مهاجم سابق پرسپولیس است هم نبرد جذابی با میداوودی استقلالی در این دیدار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز