خبرگزاری کار ایران

پیروانی همچنان به کارش ادامه می‌دهد

گرشاسبی: مسئولان تراکتورسازی قول دادند مشکل عالیشاه برطرف شود/ فکر نمی‌کنم محرمی پرسپولیس را ترک کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۹۵۹

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص پیشنهاد خارجی برای مدافع جوان سرخپوشان گفت: من فکر نمی‌کنم صادق پرسپولیس را ترک کند و تیم در حدی است که نمی‌توانیم بگوییم بازیکنی از دیگری بهتر است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار مقابل السد قطر و صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاف بیان داشت: به همه هواداران عزیز تبریک می‌گویم و تشکر ویژه از آنهایی دارم که در این باران و سرما تیمشان را تنها نگذاشتند. الحمدالله نتیجه ای که به دنبالش بودیم به دست آمد. پرسپولیس شایسته صدرنشینی در گروه بود تا به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کند. در شهر خودمان و ورزشگاه آزادی بازیکنان از جان مایه گذاشتیند و این سه امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه داد: هر کسی در استادیوم بود استرس داشت و بازی سرعتی و لحظه ای بود. این حملات پی در پی استرس بالایی داشت. این پیروزی برای هواداران و انگیزه بازیکنان مهم بود. مالک اصلی تیم هواداران هستند و مخصوصا عزیزانی که سرمای ورزشگاه را تجربه کردند و به بازی گرما بخشیدند.

گرشاسبی درباره وضعیت امید عالیشاه گفت: از تاریخ 19 بهمن ماه خدمت سربازی او تمام شده و دنبال این هستیم که او را هر چه زودتر ترخیص کنند. با باشگاه تراکتورسازی هم مذاکره داشتم و قول دادند که ان شاء الله این مشکل هر چه زودتر حل شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد چون نه در تیم آنها بازی می‌کند و با توجه به اینکه نیاز داریم به بازیکنان امیدواریم هر چه سریع تر مراحل را پیش ببرند و این امانت را برگردانند تا بتوانیم ادامه روند مسابقاتمان را با پشتوانه بیشتری ادامه بدهیم.

سرپرست باشگاه درباره حضور نمایندگان باشگاه دیناموزاگرب برای تماشای بازی صادق محرمی، عنوان کرد: به هر حال این اتفاق می‌افتد پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا از همه جا به دنبال بازیکنانش هستند و از نزدیک مشاهده می کنند. من فکر نمی‌کنم صادق پرسپولیس را ترک کند و تیم در حدی است که نمی‌توانیم بگوییم بازیکنی از دیگری بهتر است.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که در صورت رویارویی با نمایندگان عربستانی در مرحله بعدی پرسپولیس کدام کشور را برای برگزاری مسابقاتش انتخاب می‌کند، بیان داشت: ما باید با وزارت ورزش مشورت کنیم. همچنین با مسئولین و دستگاه های مرتبط با این امر هماهنگ کنیم.

او همچنین درخصوص محرومیت افشین پیروانی خاطرنشان کرد: هنوز هیچ ابلاغی از سوی فدراسیون به دست باشگاه نرسیده است و همچنان آقای پیروانی به کارشان ادامه می‌دهند.

گرشاسبی در پایان گفت: جلسه ای را با آقای تاج داشتیم و تمامی دغدغه‌های باشگاه را اعلام کردیم. کمر پرسپولیس دارد از بدهی های 20 سال پیش می‌شکند. مثلا یک بازیکن که نیم دقیقه داخل زمین نبوده با حکم یکطرفه باشگاه را محکوم می‌کند و به دنبال جلسه کارشناسی هستیم تا این مشکلات را حل کنیم. تا حالا یک قران هم از سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز