خبرگزاری کار ایران

ساغلام: جو خوبی در تیم حاکم است/ هواداران تا آخر بازی پشت بازیکنان باشند

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۷۲۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: جو خوبی در تیم ما حاکم است و می‌خواهیم با شکست دادن پرسپولیس، این جو خوب را حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «ارطغرول ساغلام» در نشست خبری قبل بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: کسب هشت امتیاز از چهار بازی، باعث شده کمی از منطقه سقوط دور شویم. اکنون فاصله هشت امتیازی با منطقه سقوط داریم و سه بازی باقی مانده است. به بازیکنان هم اعلام کرده‌ام که می‌توانیم با هر اتفاقی در ادامه لیگ مواجه شویم؛ پس باید خیلی جدی و با تمرکز بالا کار کنیم.

وی افزود: بازیکنان برای بازی با پرسپولیس انگیزه دارند. می‌خواستیم با کسب پیروزی مقابل ذوب آهن، به طور کامل از جایگاه فعلی دور شویم، اما نشد و با انجام یک بازی خوب، به تساوی دست یافتیم و خوشبختانه رقبایمان امتیاز از دست دادند. انشالله این فصل سخت را با شکست دادن پرسپولیس، با خاطره خوب به پایان می‌رسانیم.

ساغلام با بیان اینکه رقیب ما با شکست هفته گذشته قهرمانی را از دست داد، گفت: بازی بین تراکتور و پرسپولیس بدون توجه به جایگاه دو تیم در جدول، یک جدال بزرگ است. با جنگندگی بازیکنان و حمایت هواداران، بازی خوبی انجام داده و این بازی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: پس از مدت زمان طولانی در بازی با مس با هوادارانمان دیدار کردیم و با کمک آنان به طلسم نبردن ۱۳ بازی پایان دادیم. با حمایت آنان در مقابل تیم هوادار و علی‌رغم اینکه دو بار از حریف عقب افتاده بودیم، به پیروزی رسیدیم. من از هواداران می‌خواهم از ابتدا تا انتهای بازی تیم‌شان را حمایت کرده و لایق تیم بزرگ تراکتور رفتار کنند.

وی با اشاره به تماشای بازی تیم جوانان تراکتور، توضیح داد: من به دو تیم جوانان تراکتور و سپاهان تبریک می‌گویم. این دو تیم با وجود حریفان سفت و سخت به فینال رسیده‌ بودند و لایق هستند. من معیارهایی نسبت به تیم‌های پایه دارم. انتظارم از تیم‌های پایه این است که بازیکنانشان به تیم بزرگسالان اضافه شوند. نگاه نتیجه گرایانه را دوست ندارم؛ چرا که فایده‌ای برای فوتبال ایران ندارد. اگر قهرمان شویم و نتوانیم بازیکنی از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان تزریق کنیم، این قهرمانی بی‌ارزش می‌شود.

ساغلام خاطرنشان کرد: وضعیت بازیکنان مصدوم رفته رفته بهتر می‌شود. سعید واسعی هفته گذشته برای دقایقی بازی کرد. ایمانی نیز مدت‌هاست در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و فردا در لیست تیم حضور دارد. رزاق‌پور نیز محروم است. طی هفته‌های اخیر نمایش تیم بهتر شده و می‌خواهیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

وی افزود: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیمشان را قوی‌تر از ما بسته‌اند. ما باید با دوندگی و تلاش بیشتر، اشتباه کمتر و تمرکز بالا کمبودهایمان را پوشش داده و بازی بهتری نسبت به حریف ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: کار مربی برای روحیه دادن، در دیدارهای مشابه بازی با پرسپولیس خیلی آسان است. بازیکن مسئولیت پذیر باید در چنین بازی‌هایی انگیزه مضاعف داشته باشد؛ البته انتظار داریم بازیکنان در تمامی بازی‌ها با انگیزه باشند. جو خوبی در هفته‌های اخیر در تیم حاکم بوده و قصد نداریم این جو خراب شود.

وی یادآور شد: من در گذشته که هدایت تراکتور را برعهده داشتم، با استقلال و پرسپولیس بازی نکرده بودیم و هدایت تراکتور را برای بار اول در یک بازی بزرگ در لیگ ایران، برعهده خواهم داشت. این بازی برای ما مهم بوده و انگیزه لازم را داریم. بازی با پرسپولیس را می‌خواهیم ببریم، اما نتیجه بازی فردا در آینده کاری ما، تاثیر ندارد.

ساغلام خاطرنشان کرد: من زمانی که اینجا آمدم، تیم مدت‌ها بود که نمی‌توانست به پیروزی دست یابد و هیچ کس از فوتبال انجام شده رضایت نداشت. نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم، اعتماد به نفس بازیکنان پایین آمده بود و دیدگاه طرفداران نسبت به باشگاه خوب نبود. بازیکنان نیز نسبت به باشگاه بی‌اعتماد شده بودند و مشکلات اقتصادی تیم را تهدید می‌کرد. معتقدم سخت‌ترین دوره تاریخ تراکتور را سپری کردیم. ابتدای فصل پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود، بازیکنان باکیفیت جدا شده بودند و بازیکنان اضافه شده هم نمی‌توانستند به تیم کمک کنند. وضعیت تیم در جدول مشهود بود. ما بیهوده مردم را امیدوار نکردیم و تنها یک هدف داشتیم که آن هم حفظ تیم در لیگ برتر بود. هدف دوم این است که تیم خوبی برای فصل بعد ببندیم.

ساغلام با تاکید بر اینکه ما باید از ماندن در لیگ برتر مطمئن باشیم، ادامه داد: پس از این امر مهم، با آقای زنوزی در خصوص فصل آتی و انتظارات و هدف‌گذاری‌شان صحبت خواهم کرد. ما فردا از ماندن در لیگ مطمئن خواهیم شد.

وی در خصوص صحنه گل آفساید ذوب آهن در هفته گذشته، توضیح داد: اشتباهات داوری در بازی‌ها رخ می‌دهد و با مرور اشتباهات داوری علیه تیم ما و به نفع رقبا، به این نتیجه می‌رسیم که ما از داوری متضرر شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید این موضوع را بپذیریم که باتوجه به ابزارهایی که در اختیار داریم، شرایطی نداریم که بتوانیم تمامی کارها را به نحو احسن انجام دهیم. بازیکنان برای وفق دادن خودشان با سیستم و تفکرات فنی ما، حداکثر سعی و تلاش را انجام می‌دهند. تیم ما بازی به بازی بهتر شده است. یکی از مهمترین مسائل فوتبال، دویدن، سعی و تلاش و خوب دفاع کردن است. یک بعد دیگر بازی فوتبال هم حمله است که نیاز به تجربه و کار بیشتر دارد. خدا را شکر در فاز تهاجمی نیز عملکرد تیم بهتر شده و از ضربات کاشته و کرنر به گل می رسیم و عباس‌زاده هم احیا شده و به خوبی گل می‌زند. امیدوارم سایر بازیکنان همچون پیمان بابایی و سامان نریمان جهان نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هواداران برای ما بسیار مهم هستند، گفت: هوادارن قدرت بزرگی برای تراکتور به شمار می‌روند. ما در مقابل تیم هوادار با حمایت آنان، دو بار به بازی برگشته و به پیروزی رسیدیم. هواداران از ابتدا تا انتهای بازی ما را حمایت کرده و آن طور که شایسته تیم بزرگ تراکتور است، به آن شکل عمل کنند. هواداران در تمامی دقایق پشت بازیکنان باشند. هیچ‌گاه موضوعات منفی را نخواسته‌ایم. ما مثل شیر در میدان تلاش خواهیم کرد و هواداران جو سنگینی در چارچوب جوانمردی برای حریف ایجاد خواهند کرد. کادرفنی، بازیکنان و هواداران تراکتور باید برای لیگ برتر ایران الگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز