خبرگزاری کار ایران

زیدان: بنزما قصد ندارد تسلیم شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۸۵

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد مهاجم تیمش با وجود ناکامی در گلزنی قصد ندارد تسلیم شود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا با دو گل ایسکو و کاسمیرو مالاگا را از پیش رو برداشت و در این دیدار هم کریم بنزما که فصل سختی را پشت سر گذاشته در گلزنی ناکام بود. مهاجم فرانسوی انتقاد شدیدی از سوی هواداران دریافت کرده بود و مدتی است در آرامش به سر می‌برد اما همچنان در به ثمر رساندن گل به عنوان یک مهاجم موفق عمل نکرده است.

زیدان در این باره گفت: یک فصل پیچیده برای گلزنی کریم بنزما بوده؛ او می‌خواهد گلزنی کند و شانس هم داشت، خیلی هم خوب بازی کرد اما نتوانست گلزنی کند. بنزما قصد ندارد تسلیم شود.

سرمربی فرانسوی درخصوص درخشش ایسکو بیان داشت: من برای عملکرد و گلزنی او خوشحال هستم. او یک بازی عالی را به نمایش گذاشت و برای او خیلی خوشحالم. او سزاوار تشویق عالی بود و قبلا برای مالاگا مهم بود و حالا برای ما اهمیت دارد.

زیدان درباره رویارویی با بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این آسان نخواهد بود. سعی می‌کنم بهترین کار را انجام بدهم و چرخش در ترکیب وجود خواهد داشت. قبل از نیمه نهایی یک بازی با اتلتیک بیلبائو داریم و بنابراین برخی بازیکنان استراحت می‌کنند. مهم است که بازیکنان مهم مان را بدون مصدومیت در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز