خبرگزاری کار ایران

پیرلو: به بوفون به خاطر خشمش حق می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۵۵۱

آندره‌آ پیرلو ستاره سابق یوونتوس می‌گوید شرایط روحی و اعتراض و عصبانیت شدید جان لوئیجی بوفون در بازی برگشت یووه مقابل رئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به اخراجش شد را درک می‌کند.

به گزارش ایلنا، پیرلو در این باره به نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت: «من برای یووه، جیجی و بازیکنان متأسفم. 10 ثانیه به پایان چنین مسابقه‌ای، چنین اتفاقی برایت رخ دهد وحشتناک است. اتفاقی که افتاده یک حادثه قابل تفسیر کلاسیک است که یک نفر می‌تواند آن پنالتی را تشخیص دهد و یک نفر دیگر ممکن است آن را پنالتی نداند و زمانی که 10 ثانیه به پایان مانده، اگر باهوش باشید چنین سوتی نمی‌زنید و می‌گذارید بازی به وقت‌های اضافه برود.

 بوفون عصبانی بود و در لحظه‌ای مانند آن شما ممکن است چیزی بگویید. او به این فکر می‌کرد که این آخرین فرصتش برای بردن لیگ قهرمانان است و در این شرایط وقتی ناگهان یک پنالتی علیه تیم‌تان اعلام می‌شود، طبیعی است که عصبانی شوید.»

پیرلو ادامه داد: «شاید بوفون کمی زیاده‌روی کرد اما من درک می‌کنم. وقتی که احساس می‌کنید چیزی را از شما دزدیده‌اند ممکن است واکنش بدی نشان دهید. اگر من هم بودم عصبانی می‌شدم؟ قطعاً. چنین اتفاقاتی آدم را دیوانه می‌کند و البته عاقبت خوبی هم ندارد. بردن بازی به آن شیوه برای یوونتوس بسیار زیبا بود و وقتی که مانع پیروزی‌تان می‌شوند....»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز