خبرگزاری کار ایران

استقلال می‌تواند جزو چهار تیم پایانی تیم‌های آسیا باشد

جباروف: مشکلی برای بازی با الهلال ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۱۶۵

هافبک خلاق استقلال تهران گفت: شفر مربی با دانش و توانمندی است او در هر جا مربیگری کرده توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و این مدتی هم که در استقلال حضور داشته توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

به گزارش ایلنا، سرور جباروف هافبک ازبکستانی استقلال که در دیدار برابر گسترش فولاد دچار آسیب‌دیدگی شده بود با رفع مصدومیت می‌تواند تیمش را در دیدار با الهلال عربستان همراهی کند. با جباروف در خصوص اهمیت این دیدار و بحث تمدید قرارداد شفر و آینده فوتبالی خودش همکلام شدیم.

*درخصوص شرایط استقلال صحبت کن.
شرایط خوبی داریم، تمرینات خوبی را هم برای دیدار مقابل الهلال عربستان پشت سر گذاشتیم. می‌خواهیم در این بازی صدرنشین شویم و با یک برد خوب به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. این بازی برای من خیلی مهم است چون اگر بتوانیم پیروزی را کسب کنیم می‌توانیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی برویم و در مرحله حذفی در بازی برگشت صدرنشین باشیم.

*به نظرت استقلال می‌تواند به مرحله بالاتر صعود کند؟
استقلال امسال ساختار تیمی خوبی دارد. تیمی که بتواند در یک نیمه جلوی سیاه‌جامگان چهار گل به ثمر برساند قطعا تیم بابرنامه‌ای است. من فکر می‌کنم استقلال می‌تواند امسال با کمی شانس جزو چهار تیم پایانی تیم‌های آسیایی باشد.

*به گواه کارشناسان این روزها در بهترین شرایط آمادگی قرار داری.
خب من برای این فصل رقابت‌های فوتبال خیلی انگیزه داشتم و دوست داشتم در سطح بالایی به فوتبال مشغول شوم. امسال استقلال در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت اما با تغییرات کادر فنی یک شوک به تیم وارد شد و توانستیم در ادامه شرایط خوبی داشته باشیم.

*از وضعیت مصدومیتت صحبت کن.
در دیدار مقابل گسترس فولاد تبریز دچار آسیب‌دیدگی شدم که بعد از چند روز استراحت و انجام تمرینات اختصاصی مشکلم حل شد و می‌توانم در دیدار فردا مقابل الهلال عربستان به میدان بروم. از تلاش کادر پزشکی استقلال هم تشکر می‌کنم.

*این روزها در تمام عکس‌هایی که از استقلال منتشر می‌شود خارجی‌های استقلال کنار یکدیگر قرار دارند.
من یک سال بیشتر از بازیکنان خارجی دیگر استقلال در آن حضور دارم به همین دلیل سعی می‌کنم به بویان و تیام کمک کنم تا کم‌کم به شرایط فوتبال ایران عادت کنم. البته آنها هم تلاش کردند هر چه زودتر با جو ایران خو بگیرند به همین دلیل است که تیام توانسته در هر بازی یکی از بازیکنان باشد.

*این روزها وقت تمدید قرارداد شفر به گوش می‌رسد در این مورد چه صحبتی دارید؟
شفر مربی با دانش و توانمندی است او در هر جا مربیگری کرده توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد و این مدتی هم که در استقلال حضور داشته توانسته نتایج خوبی را کسب کند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که شفر باز هم در استقلال بماند تا در کنار هم بتوانیم استقلال را به آن جایگاهی که مد نظر هواداران است برسد.

*پس با این تفاسیر باز هم در استقلال می‌مانی.
هنوز هیچی معلوم نیست همانطور که پیش از این هم گفته بودم استقلال تیم بزرگی است و باید منتظر بمانم تا بازی‌های لیگ تمام شود . بعد از پایان مسابقات برای آینده فوتبال هم تصمیم خواهد گرفت.

*به نظرت استقلال می‌تواند قهرمانی جام حذفی را کسب کند؟
باید تلاش کنیم که به این عنوان دست پیدا کنیم. مهم این است که در دیدار فینال هم با تمرکز بالا به میدان برویم و بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم. فکر می‌کنم دیدار فینال یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست چون تیم خونه به خونه که توانسته تا این جا به فینال راه پیدا کند قطعا تیم خوب و باکیفیتی است.

*این روزها بین استقلال و ذوب آهن بر سر کسب عنوان دومی رقابت است. فکر می‌کنی در نهایت کدام تیم نایب قهرمان شود.
هم استقلال و هم ذوب آهن می‌تواند به این عنوان دست پیدا کند چون هر دو تیم شایستگی کسب این عنوان را دارند فعلا که امتیازها نزدیک به هم است و تیمی که می‌خواهد به این عنوان دست پیدا کند باید از غفلت تیم دیگر استفاده کند. امیدوارم که این عنوان به ما برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز