خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: آرسنال، سرمربی بزرگ و باتجربه‌ای دارد/ در این فصل بیشتر درباره مربیگری یاد گرفتم

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۰۹۹

سرمربی اتلتیکو مادرید به ستایش از آرسن ونگر در رابطه با رویارویی شاگردانش با آرسنال در نیمه نهایی لیگ اروپا پرداخت.

به گزارش ایلنا، اتلتیکو مادرید برای راهیابی به فینال لیگ اروپا باید با آرسنال مصاف بدهد و دیگو سیمئونه در رابطه با قرعه کشی روز گذشته نیمه نهایی لیگ اروپا گفت: با توجه به تاریخ این باشگاه آنها رقیب قوی هستند، آنها سرمربی بزرگی دارند که تجربه فراوانی دارد و فوتبالیست‌های باکیفیتی دارد.

او ادامه داد: ار ترکیب فعلی همیشه استفاده خواهیم کرد. فوتبالیست ها تمایل بیشتری برای نمایش دارند و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین تیم را به دست آوریم و به برنده شدن فکر کنیم. در این فصل بیشتر درباره مربیگری و بهبود بازیکنان یاد گرفتم.

روخی بلانکو در رده دوم جدول سه امتیاز بالاتر از والنسیا قرار دارد و فردا برابر لوانته قرار می‌گیرد. سرمربی اتلتیکو افزود: آنها فصل خوبی را پشت سرگذاشته‌اند، به خوبی رقابت می‌کنند و با سرمربی جدید، ما به پیروزی نیاز داریم و اطمینان از اینکه ما در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. فضای مثبتی در تیم وجود دارد و لوکاس در دسترس است اما کاستا می‌تواند دقایقی ما را همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز