خبرگزاری کار ایران

خروج از سایه نویر و درخشش در ترکیب بایرن؛ هفت ماه رویایی اولرایش

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۶۳

مانوئل نویر همچنان بازی نمی‌کند و اسون اولرایش از فرصت بازی به‌عنوان دروازه‌بان بایرن‌مونیخ به بهترین شکل استفاده کرده

به گزارش ایلنا، اولرایش هفت ماه پیش ناگهان خود را در تیم اول باشگاه پرافتخار باواریایی یافت هنگامی که دروازه‌بان قهرمان جام جهانی در تمرین پایش شکست.

بایرن با حضور اولرایش این هفته ششمین قهرمانی پیاپی‌اش در بوندس‌لیگا را با پیروزی 4 بر یک در زمین آگزبورگ جشن گرفت و حالا روی رقابت‌های اروپایی تمرکز دارد اما برای اولرایش این موقعیت غیرقابل تصور بود تا اینکه مصدومیت شدید ابتدای فصل برای نویر حادث شد.

دروازه‌بان سابق اشتوتگارت، شهر خودش، قرار بود یک فصل دیگر را به انتظار بنشیند اما نویر از همان جایی دچار مصدومیت شد که درست یک سال قبل آسیب دیده بود. او در سال 2015 از اشتوتگارت خریداری شد و 24 تا از 47 بازی‌اش در بوندس‌لیگا برای بایرن در این فصل رقم خورد که نتیجه مصدومیت نویر بود. اولرایش به ترکیب اصلی بایرن راه یافت و تنها غیرملی پوش این تیم محسوب می‌شد اما به تدریج و با ارائه بازی‌های باثبات خود را تثبیت و به خوبی جای خالی نویر را پر کرد.

اولرایش به کیکر گفت: «انتظارات خیلی بالا بود، کافی بود چند گل بخورم تا از این طرف و آن طرف صدا در بیاید که اگر مانو بود این گل‌ها را نمی‌خوردیم. مردم عادت به دیدن یک بازیکن کلاس جهانی در این پست کرده‌اند و شما هم باید با این خواسته منطبق شوید. ابتدا اذیتم می‌کرد اما توانستم خودم را از اثرات منفی این قضیه دور کنم. نظر مربی هم خیلی مهم بود. شما رشد می‌کنید وقتی با یک مبارزه روبه‌رو می‌شوید، در همین مدت هواداران و بزرگترهای باشگاه مشاهده کردند که من هم توانایی‌های خودم را دارم.»

دعوت به تیم ملی؟

10 کلین‌شیت او در 24 بازی این فصل حتی نظر یواخیم لوو مربی تیم ملی آلمان را هم جلب کرده. ماه گذشته وقتی از لوو درباره اینکه اولرایش ممکن است انتخاب ناگهانی آلمان در جام جهانی روسیه باشد، سوال شد، اینطور پاسخ داد: «همه چیز را مد نظر داریم.»

از آن جهت انتخاب اولرایش به نفع تیم ملی آلمان است که او هر روز با مدافعان این تیم متز هوملز، جروم بواتنگ، نیکلاس سوله و یاشوا کیمیش بازی و تمرین می‌کند. در سطح باشگاهی، بازگشت قریب الوقوع نویر در چند هفته آینده احتمالا اولرایش که تا سال 2021 با بایرن قرارداد دارد را به نیمکت هل می‌دهد اما این دو هیچ مشکلی با هم ندارند: «ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم، معمولا قبل از هر بازی برایم پیامک می‌دهد. با هم زیاد حرف می‌زنیم. اگر آماده باشد او بازی می‌کند بنابراین چندان جای رقابت وجود ندارد هرچند بازگشت به نیمکت واقعا سخت است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز