خبرگزاری کار ایران

پاس تهران، هما، کشاورز، صبا، راه آهن و اکنون نفت

مرگ تدریجی فوتبال تهران

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۸۵۲

حوالی دقیقه 60 بازی مس رفسنجان و صبای قم بازیکنان تیم صبا میدان بازی را ترک کردند تا تصمیم‌گیری درباره نتیجه این بازی به آینده موکول شود.

به گزارش ایلنا، صبایی‌ها در حالی دست به چنین اقدامی زدند که تا آن دقایق 7 گل از میزبان خورده بودند. نماینده فوتبال قم بازی قبل را هم با شکستی تحقیرآمیز به پایان برده بود تا در روزهایی که سقوط این تیم به لیگ دو قطعی شده این سوال به وجود بیاید که مسوولان فوتبال قم چه تصمیمی برای آینده این تیم دارند.

صبا باشگاهی بود که با تصمیم‌های سیاسیون از تهران به قم انتقال یافت تا شاید فوتبال قم بتواند در لیگ برتر عرض اندام کند اما انتقال این تیم نه تنها موجب شکوفایی فوتبال قم نشد بلکه هر روز به مشکلات این تیم تهرانی افزود؛ تیمی که روزگاری در پرداخت رقم‌های چند صد میلیونی به بازیکنان زبانزد همه اهالی فوتبال بود و اوضاع رو به راهی داشت. صبا اما پس از انتقال به استان همجوار هر روز شرایط بدتری را تجربه کرد و حالا کار به نقطه‌ای رسیده که این تیم حتی نمی‌تواند در لیگ یک هم ادامه حیات دهد و باید سرنوشت موهوم خود را در لیگ دو جست‌وجو کند. متاسفانه وضعیتی که اکنون برای صبا به وجود آمده در فوتبال ایران بارها تکرار شده است و بسیاری از تیم‌های ریشه‌دار تهرانی به این وضع دچار شده‌اند. همین حالا راه‌آهن نیز از لیگ یک به لیگ دو سقوط کرده تا حساب تیم‌های با اصالت تهرانی سقوط کرده به لیگ دو به عدد 2 برسد. به این اسامی می‌توان تیم‌های هما، کشاورز، نیروی زمینی، سرخپوشان، اکباتان، اتکا، آرارات، بانک ملی، بانک تجارت، گسترش، بنیاد شهید، عقاب، دارایی، شاهین و... را هم افزود. تیمی‌هایی که در ایامی برای تهرانی‌ها و حتی شهرستانی‌ها مشغولیات ذهنی جذابی ایجاد می‌کردند و بسیاری از فوتبالیست‌های بزرگ را در دل خود رشد و پرورش دادند. فوتبال تهران به کجا می‌رود خدا می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز