خبرگزاری کار ایران

درخواست اوبامیانگ از آرسن ونگر

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۶۴۰

پیر امریک اوبامیانگ از آرسن ونگر خواسته که او را در کنار الکساندر لاکازت بازی دهد.

به گزارش ایلنا، اوبامیانگ در هفت بازی اول خود برای آرسنال شش گل زده اما حضور او باعث شد لاکازت نیمکت‌نشین شود و لاکازت بعدتر هم مصدوم شد. او به میادین برگشته اما به نظر می‌رسد که بیشتر از او در لیگ اروپا استفاده می‌شود، جایی که اوبامیانگ به دلیل حضور در بوروسیا دورتموند حق بازی ندارد. لاکازت در دو بازی اخیر در لیگ برتر نیمکت‌نشین بوده است.

اوبامیانگ گفته است: «امیدوارم که فرصت این را پیدا کنیم که با هم بازی کنیم. این چیزی است که در هنگام ورود به تیم گفتم. سبک بازی ما متفاوت است و به نظرم سبک ما مکمل همدیگر است. او بازیکن خیلی خوبی است و فرد بسیار مهربانی است. ما در فرانسه رقیب هم بودیم اما حالا دوست هم هستیم و امیدوارم بتوانیم با هم بازی کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.»

لاکازت از زمان بازگشت به میادین فرم خوبی نشان داده و در بازی با زسکا مسکو دو گل زد. ونگر پس از بازی او مقابل استوک گفت که می‌تواند از هر دو مهاجم در کنار هم استفاده کند، هرچند که به این ترتیب اوبامیانگ احتمالا مجبور می‌شود به کناره میدان برود. او گفت: «بله، فکر می‌کنم آنها بتوانند با هم بازی کنند. اوبامیانگ بخش زیادی از دوران بازی‌اش را در سن‌اتین در سمت چپ بازی کرده است. او در دو سال اول حضور در بوروسیا دورتموند هم به دلیل حضور روبرت لواندوفسکی در سمت چپ بازی می‌کرد. پس از آن که لواندوفسکی به بایرن مونیخ رفت او به مرکز خط حمله منتقل شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز