خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر: پول برای تهیه لباس آستین‌کوتاه نداریم/ مالک‌های مختلفی می‌آیند و می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۸۰

سرمربی سپیدرود مشکلات مالی تیمش را تشریح کرده و به کار دشواری که برای ماندن در لیگ برتر دارند اشاره کرد.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از بازی با تیم تراکتورسازی اظهار کرد: در بازی‌های خانگی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، از پیش از بازی سپاهان شرایط سختی داشتیم که متأسفانه در چند روز گذشته این زخم بازشده است و هواداران مشکلاتمان را متوجه شدند، بازیکنان و کادر فنی دل‌هایشان به دل‌های هواداران گره‌خورده است و به‌جز کسب نتیجه به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

وی گفت: همان‌طور که سپیدرود با حمایت همه‌جانبه هواداران توانست به لیگ یک و لیگ برتر صعود کند در این دو بازی نیز با حمایت هواداران با کسب نتایج لازم در لیگ برتر باقی می‌ماند.

امامی فر با بیان اینکه تراکتورسازی بازیکنان قابلی دارد افزود: با احترام به تیم مقابل تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در پاسخ به دریافت 50 درصد از مبالغ قرارداد تصریح کرد: در فصلی از سال در حال بازی هستیم که بازیکنان هنوز با ملانژ در حال تمرین‌ هستند، سه میلیون تومان پول برای تهیه لباس آستین‌کوتاه نداریم، مبلغ ده میلیون تومان به آل شاپورت که به اعتبار کریمی آمده است هنوز پرداخت‌نشده است، نمی‌خواهم با این صحبت‌ها تمرکز بازیکن‌ها را به هم بزنم، بازیکنان از جان ‌مایه می‌گذارند و تا دقیقه نود با دل‌وجان بازی می‌کنند.

امامی فر گفت: مالک‌های مختلفی می‌آیند و می‌روند و این تیم متعلق به مردم گیلان و رشت است، همه‌چیز واضح است که عملکرد مدیریتی و بازیکنان و کادر فنی چگونه است، شما یک مصاحبه از طرف کادر فنی علیه تیم ندیده‌اید.

وی با اشاره به مصاحبه‌های بازیکنان علیه مدیریت باشگاه بیان کرد: اگر بازیکنان مصاحبه می‌کنند به دلیل این است که علیه آن‌ها دروغ گفته‌شده است، اصلاً این‌طور نیست که به بازیکنان 50 درصد پرداخت‌شده باشد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در مورد هزینه سفر به اصفهان و اینکه آقای کریمی این هزینه‌ها را پرداخت کرده است گفت: در جریان این‌که آقای کریمی پرداخت کرده است یا خیر نیستم؛ لیکن چرا باید 10 - 12 ساعت با اتوبوس پیش از بازی مهم مقابل ذوب‌آهن درراه باشیم.

امامی فر افزود: نباید پرداختی‌ها رسانه‌ای شود و مدیریت باید برای پیروزی‌ها پاداش تعیین کند. در جلسه برگزارشده با بازیکنان، مالک تیم می‌گوید اگر باختید پول را برای چه بدهم، یا مالک می‌گوید اگر دلار می‌خریدم بیشتر سود می‌کردم، اگر برای دل مردم گیلان و رشت است این صحبت‌ها راجع به دلار و سه درصد درست نیست.

وی در مورد مصاحبه‌های بازیکنان علیه مدیریت باشگاه در مورد مسائل مالی تصریح کرد: عده‌ای می‌خواستند بازیکنان را در مقابل هواداران قرار دهند و بگویند بازیکنان برای پول بازی می‌کنند که موفق به این کار شدند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت اظهار کرد: اگر فوتبال یک شغل است باید ضمانت‌های کافی وجود داشته باشد. قرارداد تعهدی از سوی دو طرف است و فدراسیون فوتبال احتمالاً خیالش راحت است و از باشگاه‌هایی که پول پرداخت نمی‌کند حمایت می‌کند، الآن 30 - 40 درصد مد شده است سال دیگر می‌شود 20% و بعد می‌گویند فوتبالیست مجانی بازی کند و عشق‌وحال کند.

وی گفت: مالکی که مسئولیت را قبول می‌کند یا از اول باید بگوید ندارد یا به تعهداتش عمل کند. همه باید تمرکزمان روی پیروزی در برابر تراکتور و کسب سه امتیاز باشد، باید آدم کوچی باشیم که با دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای به این مسائل فکر کنیم. روز بازی خواهید دید بازیکنان با چه انگیزه‌ای برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند و در انتهای بازی مورد تشویق هواداران هم قرار می‌گیرند.

امامی فر افزود: مسئله همدلی باید بین همه رکن‌های استان وجود داشته باشد تا تیم نتیجه بگیرد. تا الآن مشکلی از این نظر احساس نکردیم، سال اولی است که بعد از ربع قرن به لیگ برتر صعود کردیم، چمن طبیعی نداریم، نوع دویدن و بازی در چمن طبیعی و مصنوعی متفاوت است. مسئولین استان باید امکانات سخت‌افزاری را مهیا کنند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که اعتبار کریمی با این شرایط زیر سؤال می‌رود تصریح کرد: آقای کریمی از همان روز نخست گفتند این تیم، تیم پدری بنده است و برای کمک آمدم، از ایشان جز خرج کردن از خودش و اعتبارش و حمایت‌هایی که برای سپیدرود انجام می‌دهد چیز دیگری مشاهده نکردیم.

امامی فر در مورد اینکه چرا تغییرات تاکتیکی زیادی در سپیدرود اتفاق می‌افتد گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن، میلاد قربانزاده و مهدوی را نداشتیم، بازیکنانی که بازی کردند تمام تلاششان را کردند ولی نظمی که در بازی‌های قبلی در دفاع داشتیم به دلیل نبود این دو بازیکن به هم خورد. قدرت ذوب‌آهن از جناح چپشان و مرتضی تبریزی بود، سعی کردیم از بازیکنی که سرعت و قامت خوبی داشته باشد استفاده کنیم، ذوب‌آهن برای آسُیا بسته‌شده است و سپیدرود برای اولین باری است که به لیگ برتر پس از 25 سال آمده است. در برابر ذوب‌آهن فوتبال بازی کردیم و به تجربه این تیم باختیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز