خبرگزاری کار ایران

ادامه تعقیب و گریز شفر و قلعه‌نویی؛

فیروز - استقلال؛ آبی‌ها به دنبال جایگاه دوم جدول

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۲۵۱

استقلال در دو هفته اخیر تلاش زیادی برای کسب جایگاه ذوب‌آهن داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز در تبریز میهمان گسترش فولاد است و با توجه به تشریفاتی بودن این دیدار برای حریف‌، آبی‌ها شانس زیادی برای دست پر خارج شدن از زمین در پایان مسابقه دارند.

استقلال در تلاش است تا با رسیدن به رتبه نایب قهرمانی لیگ برتر نزدیک‌ترین تیم به پرسپولیس در پایان فصل باشد و در این راه یک رقیب جدی به نام ذوب‌آهن دارد.

ذوبی‌ها که در حال حاضر جایگاه مورد نظر استقلال را در اختیار دارند، در 2 هفته اخیر با تهدید رتبه‌شان در جدول توسط آبی‌های پایتخت مواجه شدند ولی آن را پس گرفتند.

استقلال در هفته بیست و ششم 2-1 نفت تهران را شکست داد و به مدت یک روز جای ذوب‌آهن را گرفت ولی شاگردان قلعه‌نویی با پیروزی پرگل 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی رتبه دوم جدول را پس گرفتند.

در هفته بیست و هفتم هم استقلال 4-1 از سد سیاه‌جامگان عبور کرد و بازهم به مدت یک روز به دومی جدول رسید ولی پیروزی 3 بر صفر ذوب‌آهن مقابل سپیدرود اجازه نداد آبی‌ها بیش از یک روز از حضور در این جایگاه لذت ببرند.

در هفته بیست و هشتم هم استقلال یک روز زودتر از ذوب آهن به میدان می‌رود و این فرصت را دارد تا جایگاه دوم جدول را از این تیم بگیرد و باید دید در پایان این هفته چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز