خبرگزاری کار ایران

خط و نشان عزت اللهی برای هافبک‌های پرسپولیس و استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۴۶

شماره 6 تیم ملی در ترکیب تیمش شب خوبی را برابر حریف به نمایش گذاشت تا بیش از پیش غیبت او در جدال اول ایران در روسیه به چشم بیاید.

به گزارش ایلنا، سعید عزت‌اللهی که به دلیل اتفاقات بازی مقابل کره جنوبی و خطای غیرورزشی با یک جلسه محرومیت مواجه شده تا دیدار اول ایران در رقابت‌های جام جهانی مقابل مراکش را از دست بدهد، اکنون از شرایط فنی و بدنی مناسبی برخوردار است و در بازی تیمش برابر خاباروفسک یکی از گلسازان آمکار لقب گرفت.

هافبک شماره 6 تیم ملی ایران و 66 آمکار که در این بازی در 30 دقیقه پایانی به میدان آمد در وقت‌های تلف‌‌شده با ارسال پاس گل برای میخائیل کوشتیوکوف پایه‌گذار گل دوم تیمش شد. یکی از نکات قابل توجه این بازی اسب مشوق این باشگاه بود که با تشویق پرحرارت خود روی سکوها و در کنار زمین برای دستیابی به 3 امتیاز هواداران آمکار را تهییج می‌کرد.

عزت اللهی که یکی از مردان مورد اعتماد کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود، امیدوار است با ادامه روند آمادگی کنونی، خود را مهیای 2 بازی حساس برابر پرتغال و اسپانیا کند. هافبکی که دوران ابتدایی حضورش در فوتبال اروپا را در اسپانیا پشت سر گذاشت و پیش از قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی نیز از تمایلش برای تقابل با ماتادورها خبر داده بود، باید دید اکنون با دستیابی به این قرعه دلخواه چه نمایشی مقابل این تیم به جا خواهد گذاشت؟ کی‌روش هم امیدوار است عزت‌اللهی همین آمادگی را حفظ کند و در اوج آمادگی همراه تیم ملی به روسیه برود.

این عملکرد سعید عزت اللهی مطمئنا می‌تواند خط و نشان بزرگی برای هافبک‌های استقلال و پرسپولیس ( کمال کامیابی نیا، امید ابراهیمی و روزبه چشمی) باشد که امیدوارند در ترکیب تیم ملی در جام جهانی حضور یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز