خبرگزاری کار ایران

موسوی: از حرکات معروفم برای استقلال هم کنار گذاشتم/ از دو هفته قبل منتظر این بازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۵۸

مدافع تکنیکی گسترش فولاد از انگیزه‌هایش برای بازی با استقلال صحبت کرد.

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با استقلال اظهار داشت: بعد از برد خوبی که هفته پیش به دست آوردیم انگیزه و آمادگی بالایی داریم تا به مصاف استقلال تهران برویم و به امید خدا با دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: تیم ما شرایطش به شکلی است که شاید احتیاجی به امتیاز نداشته باشد ولی بازی مقابل استقلال و پخش مستقیم برای ما خصوصاً بازیکنان جوان تیم یک انگیزه است و به همین دلیل می‌‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما کاملاً آماده این دیدار هستیم و از 2 هفته قبل تمرکزمان روی این بازی است.

مدافع گسترش فولاد در مورد تقابل فیروز کریمی با تیم سابقش گفت: این مدل بازی‌ها برای فیروز کریمی است و ایشان انگیزه زیادی دارد تا بازی‌های خاص این چنینی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد و این انگیزه را به بازیکنان هم منتقل کرده است.

موسوی با اشاره به حرکت تکنیکی و پاس فوق‌العاده‌اش در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: در بازی قبل با استقلال خوزستان هم چنین حرکتی انجام دادم ولی آن بازی پخش مستقیم نبود و دیده نشد. یک حرکت مشابه این چنینی هم برای استقلال کنار گذاشته‌ام.

وی در مورد نتیجه بازی گفت: نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم ولی قول می‌دهم به استقلال نبازیم.

مدافع گسترش فولاد در پایان با اشاره به تلاشش برای ملی‌پوش شدن عنوان کرد: هدف من از اول هم رسیدن به پیراهن تیم ملی بود ولی به دلیل مسائلی از تیم ما بازیکن دعوت نمی‌شود. در پست من هم ترافیک عجیبی در ایران وجود دارد و کار را سخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز