خبرگزاری کار ایران

نشان دادیم که بهترین تیم ایران هستیم

برانکو: ما مشکلی با هیچکس نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۴۸۵

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم تاکید کرد با کی روش مشکلی ندارد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین روز دوشنبه این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد:

 

بهترین تیم ایران هستیم

با دو هفته تاخیر قهرمانی شدیم و دوباره بازیکنانم تبریک می گویم زیرا آنها بیش از دیگران با نتایجی که گرفتند، لیاقت داشتند. شما بهتر از من می دانید که بهترین فصل تاریخ پرسپولیس بود. از گرشاسبی و هیات مدیره تشکر می کنم که با حداکثر توان خود حمایت کردند و ما حداکثر تمرکز را در بازی ها داشتیم.از هواداران که یار دوازدهم بودند تشکر می کنم که ما را حمایت کردند و شخصیت یک قهرمان واقعی را به نمایش گذاشتند. نشان دادیم که بهترین تیم ایران هستیم و از این بابت خوشحال هستم که به این هدف رسیدیم. همانطور که قبل گفتم برای سید جلال حسینی تبریک ویژه ای دارم که ششمین قهرمانی را جشن گرفت و در ایران هیچکس به این رکورد نرسیده است. همه خوشحال هستیم و امسال، سالی با موفقیت های بزرگ بود.

 

رابطه من و مسلمان شکرآب نیست

میان من و مسلمان، میان من و سروش رفیعی، میان من یا صادق محرمی و یا میان من و دیگر بازیکنان شکرآب نشده است زیرا بازیکنانی بازی می کنند که من فکر می کنم آماده تر هستند. شاید بعضی ها با روش من موافق نیستند و حق دارند که انتقاد کنند و قشنگی فوتبال به این است. من هر روز با بازیکنانم در تمرین هستم و سعی می کنم چیزی که برای تیم بهترین است را اتخاذ کنم. من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم و فقط می خواهم آنها کار کنند، بدوند و بجنگند و موضوع دیگری نمی خواهم.

 

ما تیم دوم نداریم

طبیعی است که هدف ما کسب بیشترین برد در فصل است اما تغییراتی خواهیم داشت. شما فکر می کنید بشار، علیپور یا صادق محرمی مسن هستند؟ ما تیم دوم نداریم و تنها یک تیم داریم و همه بازیکنان نیز جز آن هستند. بازیکنانی بازی خواهند کرد که از همه آماده تر هستند. سیامک نعمتی، بشار، فرشاد، بیرانود و دیگران جوان هستند. هنوز کاملا پخته نشدند و برای پیشرفت خیلی کار دارند. بازی، تمرین و پیشرفت.

 

سروش و طارمی رفتند،  اما باز هم قهرمان شدیم

دو بازیکن مهم ما رفتند. مهدی طارمی که دو سال بهترین بازیکن و آقای گل بود رفت. همچنین رفیعی که برای ما بسیار مهم بود نیز از تیم جدا شد. مشکلی با مصدومیت کمال نیز داشتیم و او یک عمل جراحی انجام داد. فرشاد نیز چنین وضعیتی داشت و قبل از آن نیز امید عالیشاه و نوراللهی رفتند اما ما قاطعانه قهرمان شدیم، سوپر کاپ را بردیم و به نیمه نهایی آسیا رفتیم و اکنون نیز به مرحله بعدی لیگ قهرمانان رفتیم. امسال موثرترین تیم بودیم.

 

مشکلی با کی روش ندارم

مگر مشکلی با کی روش  وجود دارد؟ ما مشکلی با هیچکس نداریم و اگر کسی احساس می کند نیازی به صحبت دارد، برود صحبت کند. من مشکلی با فردی ندارم. بازیکنانی که سرمربی تیم ملی دعوت کرد به تیم ملی رفتند و ما مشکلی با فردی نداریم. من برنامه لیگ را می دانم و از بقیه مسائل خبر ندارم. یک برنامه ویژه برای کار تیم ملی اضافه شده بود که ما گفتیم آنها به این ریکاوری برود. آیا ما مشکلی ایجاد کردیم؟

 

کار زیاد و مستمر ما را به این موفقیت‌ها رساند

 کیفیت بازیکنان و کار سخت در کنار وحدت و دوستی مهمترین عامل قهرمانی ما بودند. باشگاه نیز قدرتمند عمل کرد. باشگاه با آقای طاهری و در حال حاضر گرشاسبی برای خود هدف ترسیم کرده بود. کار فراوان، مستمر و زیاد ما را به این هدف رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز