خبرگزاری کار ایران

در آسیا همه چیز دست خودمان است

بوحمدان: می‌توانستیم پا به پای پرسپولیس تا هفته آخر برویم/ قلعه‌نویی حق دارد از بازیکنان گله داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۹۰۰

هافبک ذوب آهن از شرایط تیمش در دیدارهای لیگ برتر و آسیا صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل سپیدرود اظهار داشت: بازی خوبی بود و نمایش خوب و قابل قبولی ارائه دادیم و خدا را شکر به نتیجه دلخوا‌همان رسیدیم. با توجه به اینکه رقبا‌یمان در جدول برده بودند نیاز به 3 امتیاز این بازی داشتیم تا جایگاه‌مان را در جدول از دست ندهیم و همین‌طور هم شد.

وی در مورد کیفیت بازی سپیدرود گفت: آنطور که می‌گویند سپیدرود تیم دست و پا بسته‌ای نبود. شرایط این تیم به گونه‌ای است که استرس زیادی دارند و شاید به همین دلیل نتوانند بازی خودشان را انجام دهند ولی در هر صورت چند موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کردند.

هافبک ذوب‌آهن در مورد بازگشت این تیم به جایگاه دوم جدول عنوان کرد: ما همه تلاش‌مان حفظ این جایگاه است و 3 بازی دیگر هم در پیش داریم که باید آنها را پیروز شویم و بدون نیاز به نتایج تیم‌های دیگر با عنوان نایب قهرمانی فصل را به پایان برسانیم.

بوحمدان با اشاره به قهرمانی پرسپولیس گفت: تبریک می‌گویم به آنها و شایستگی قهرمانی را داشتند. البته ما در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم و امتیازات زیادی از دست دادیم که اگر اینطور نبود می‌توانستیم پا به پای پرسپولیس در رقابت قهرمانی پیش برویم.

وی با اشاره به گلایه قلعه‌نویی از بازیکنان که گفته بود بعد از گل اول پنچر می‌شوند خاطرنشان کرد: امیرخان حق دارد هرچه بگوید و حرفش هم درست است ولی شرایط بازی‌ها به گونه‌ای است که حریفان بعد از گل خوردن تلاششان برای بازگشت بیشتر می‌شود و کار برای بازیکنان سخت می‌شود.

هافبک ذوب‌آهن در مورد تقابل با فولاد در هفته بیست و هشتم گفت: بازی سختی داریم و این سخت ترین بازی از 3 بازی باقی مانده ماست که اگر موفق شویم در اهواز 3 امتیاز را بگیریم تقریبا کارمان برای نایب قهرمانی تمام است.

بوحمدان در مورد شرایط ذوب‌آهن در آسیا هم اظهار داشت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم و با توجه به شرایط نتایج بدی نگرفتیم. بازی با الدحیل هم تیم برتر میدان بودیم ولی طبق قانون نانوشته فوتبال وقتی گل نزنی گل می‌خوری و ما هم اسیر چنین شرایطی شدیم. در حال حاضر هم همه چیز دست خودمان است و باید مقابل لوکوموتیو حداقل یک امتیاز بگیریم تا صعود کنیم که البته کار سختی است.

وی در رابطه با صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود احتمال ماندنش در ذوب‌آهن کم است خاطرنشان کرد: من در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم و امیدوارم هرچه به صلاح باشگاه و امیرخان باشد اتفاق بیافتد و اگر صلاحشان رفتن به تیم دیگری است همین اتفاق بیافتد.

هافبک ذوب آهن در پایان در مورد وضعیت خودش هم گفت: قرارداد من در پایان فصل تمام می‌شود ولی اگر بخواهند بمانم خودم در ذوب‌آهن راحت هستم و از شرایطم رضایت دارم. پرداختی‌های تیم هم به نسبت سایر تیم‌ها خوب بوده و از مدیریت باشگاه ممنونم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز