خبرگزاری کار ایران

امامی فر: اختلاف دو تیم سه گل نبود

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۶۹۶

مربی سپیدرود معتقد است تصمیمات داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره دیدار با ذوب آهن گفت: قطعا اختلاف دو تیم در این بازی سه گل نبود و مسائلی اتفاق افتاد که تاثیر گذار بود.

او با اشاره به تجربه بالای بازیکنان ذوب آهن گفت: آن‌ها از موقعیت‌های خود استفاده کردند. متاسفانه تصمیماتی که داور گرفت تاثیرگذار بود. در انزلی هم چنین اتفاقاتی از این داور دیده بودیم.  با این حال ما شکست را می‌پذیریم.

مربی سپیدرود رشت اظهار کرد: سرنوشت تیم ما با یک گل زده کم‌تر یا بیش‌تر تعیین می‌شود. امیدوارم دپارتمان داوری، داورهای مناسب را برای بازی‌ها انتخاب کند.

امامی‌فر در ادامه گفت: من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. چیزی که مسلم است، هواداران همیشه ما را حمایت می‌کنند. حتی از جیب خود برای تیم هزینه می‌کنند. وقتی تیم با اتوبوس از رشت به اصفهان می‌آید، سوال برانگیز است و باید این را از مسوولان بپرسید.

دستیار علی کریمی با اشاره به نقش هواداران در بازی‌های خانگی خاطرنشان کرد: شرایط ما در بازی‌های خانگی متفاوت است. ما در خانه سپاهان، پارس جنوبی و سایپا را شکست داده‌ایم و فرصت مناسبی است تا با انگیزه به رشت برگردیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

او درباره نقش علی کریمی در این تیم گفت: با صحبت‌هایی که کریمی انجام می‌دهد و نوع تمریناتی که در طول هفته داریم، به بازیکنان فشار زیادی وارد نمی‌شود. هم فکری کادرفنی موجب بهبود شرایط روحی و روانی بازیکنان می‌شود. امیدوارم بتوانیم به بهترین نتیجه برسیم.

امامی‌فر در پایان افزود: در رشت بازیکنان تیم با حمایت همه جانبه هواداران، روحیه مناسبی دارند. از طرفی شهر ما چمن طبیعی ندارد. امیدوارم این اتفاق بیافتد و زمین چمن مناسبی در رشت ساخته شود. استان گیلان پتانسیل بسیار خوبی دارد تا جوانان این استان از چمن خوب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز