خبرگزاری کار ایران

حمودی: برای آسیا استرس نداریم / فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۹۱

مدافع پیکان تهران می‌گوید تمرکز شاگردان مجید جلالی در هفته‌های پایان لیگ برتر روی مسابقات داخلی است و آنها به لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی‌کنند.

علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شکست پیکان در خانه صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه بازی خارج از خانه را واگذار کردیم. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما آنها با گل زودهنگام جریان بازی را در دست داشتند.

مدافع پیکان ادامه داد: دو موقعیت گل خوب داشتیم و می‌شد نتیجه این بازی را واگذار نکنیم اما اینگونه نشد. دقایق پایانی هم یک پنالتی از دست دادند.

حمودی درباره اینکه با وجود سه هفته مانده به پایان لیگ هفدهم پیکان شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، گفت: سه بازی حساس پیش رو داریم و هفته به هفته پیش می‌رویم. در حال حاضر به بازی هفته آینده نگاه می‌کنیم. اینگونه بهتر است تا استرسی برای آسیا نداریم. دوست داریم بین تیم‌های بالای جدول باشیم و رتبه موفقی کسب کنیم.

او در واکنش به فشرده بودن مسابقات هفته گذشته پیکان افزود: واقعا دلیلش را نمی‌دانیم. نامه باشگاه را هم قبول نکردند. در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور نداریم که بخواهیم اینگونه فشرده بازی کنیم. خیلی عجیب بود و برای ما مشکل ساز بود. این کیفیت بازی ما را پایین می‌آورد.

حمودی درباره وضعیت تمدید قرارداد با پیکان بیان داشت: قرارداد فعلی من پایان فصل تمام می‌شود و منتظرم تا رقابت‌ها به پایان برسد تا درباره تمدید آن صحبت کنیم. فعلا مذاکره‌ای نداشتیم و به آن فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز