خبرگزاری کار ایران

یک امتیاز هم چیزی از سه امتیاز کم ندارد

پورموسوی: قسم می‌خورم که برای برد آمده بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۰۹

سرمربی فولاد می گوید تیمش برای برد به مصاف پارس جنوبی رفته بود.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت:از بازیکنانم تشکر می‌کنم. یک امتیاز هم چیزی از سه امتیاز کم ندارد و این یک امتیاز را به خانواده مردم داغ‌دیده خوزستان تقدیم می‌کنم، خانواده آن 12 نفری که در آتش‌سوزی حادثه کوی علوی از دنیا رفتند.

وی ادامه داد: حریف به ما خیلی فشار آورد و می‌خواست با سه امتیاز از این بازی خارج شود. آنها به کسب سهمیه آسیایی امیدوارند و ما هم برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم. با توجه به تأخیرهایی که در پروازها به وجود آمد نتوانستیم به خوبی ریکاوری کنیم. ما در این بازی به بازیکنان جوان اعتماد کردیم و آنها را در تعویض‌ها به میدان فرستادیم. با این حال شرایط به ما اجازه نداد که به درستی به دروازه حریف نزدیک شویم و بر بازی فشار و استرس حاکم بود.
پورموسوی در خصوص غیبت عبدالله کرمی در این بازی تصریح کرد: کرمی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان ماست. با این حال میلاد بدرقه توانست جای خالی او را در زمین پر کند. تیم ما نباید به یک یا دو بازیکن متکی باشد. با این حال ما به دنبال بهانه‌تراشی نیستیم.

وی درباره اینکه هواداران به وقت کشی‌های حامد لک معترض بودند،گفت: من به دنبال بازی جوانمردانه هستم. شاید دروازه‌بان ما می‌خواست بازی را مدیریت کند، اما من به او نگفتم که وقت‌کشی کند.

پورموسوی در مورد اینکه قبل از حضور در جم گفته بودید این شهر امکانات ندارد و خواستید حاشیه سازی کنید افزود: قسم می خورم من چنین حرفی نزدم. یک خبرنگار در این باره از من سوالی پرسید اما چنین حرفی که از قول من عنوان شده حرف من نیست. این موضوع را صد در صد تکذیب می کنم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه او از پیراهن مشکی استفاده می ‌کند و شایعه سحر و جادو در این باره وجود دارد ادامه داد: من از زمانی که مربیگری را آغاز کردم همیشه لباس ورزشی می‌پوشیدم، اما در این چند سال با هشت پیراهن مشکی با دکمه‌های سفید در کنار زمین حاضر می‌شوم. من در هر مسابقه یکی از این پیراهن‌ها را می‌پوشم و این به سحر و جادو ربطی ندارد، وگرنه ما سه بازی متوالی را نمی‌باختیم.

وی در خصوص تماشاگران پارس جنوبی هم اظهار داشت: تماشاگران و هواداران خوبی از پارس جنوبی حمایت می‌کند و من به آنها خسته نباشید می‌گویم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش برای مساوی به جم آمده بود یا خیر، تصریح کرد: قسم می‌خورم که برای برد آمده بودیم. ما هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدواریم.

سرمربی فولاد در پایان درباره اختلافاتش با مهدی تارتار هم خاطرنشان کرد: این سوءتفاهم برطرف شده است و اکنون کدورتی بین ما وجود ندارد. ما دو مربی جوان هستیم و ناخواسته وارد این بازی شدیم. ما حتی از هم حلالیت طلبیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز