خبرگزاری کار ایران

اتفاق خوش برای شفر و کی‌روش؛

بازگشت پژمان به روزهای اوج

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۹۴

مدافع با تجربه استقلال عملکرد خوبی در ترکیب تیمش مقابل سیاه‌جامگان داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران که با مصدومیت تعدادی از مهره‌های کلیدی خودش مواجه است در بازی امروز مقابل سیاه‌جامگان هم مجبور به استفاده از چند بازیکن در پست‌های غیرتخصصی شد که دفاع راست یکی از این پست‌ها بود.

آبی‌پوشان در نیمه نخست منتظری را در دفاع میانی داشتند و بویان در دفاع راست بازی می‌کرد که منتظری در این نیمه عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت.

وی در نیمه دوم به جای بویان به دفاع راست منتقل شد و در این پست هم عملکرد خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت، تا جاییکه یک پاس گل برای فرشید اسماعیلی روی گل اول استقلال فرستاد تا در نتیجه بازی هم تاثیر مستقیم داشته باشد.

مدافع با تجربه استقلال در فصل جاری علاوه بر مصدومیت طولانی مدتی که درگیر آن بود، فصل پر فراز و نشیبی پشت سر گذاشت و بعضی بازی‌ها عملکرد خوبی داشت و برخی مواقع هم اشتباهات تاثیرگذاری در زمین داشت که برخلاف انتظار هواداران این تیم بود.

منتظری از مدافعان مورد علاقه کی‌روش است و حتی در مواقعی که عملکردش با انتقاداتی همراه بود هم به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شد.

بازگشت منتظری به روزهای اوجش هم خبر خوبی برای شفر و استقلالی‌ها می‌تواند باشد و هم برای کی‌روش و تیم ملی اتفاق خوبی خواهد بود و باید دید ادامه دار است یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز