خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد بازی همیشگی اش را می کرد، ۴، ۵ گل به ما می زد

ویسی: بی‌عرضه و بی لیاقت بودیم / قول می‌دهم استقلال خوزستان در لیگ بماند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۲۹۰

سرمربی استقلال خوزستان نسبت به بازی تیمش در مقابل گسترش فولاد ه شدت انتقاد داشت.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به بازی‌های سختی که تیم‌های پایین جدول در این هفته داشتند،  می‌توانستیم با سه امتیاز این مسابقه به مرز خوبی برسیم، اما اینقدر بی‌عرضه بازی کردیم و بی‌لیاقت بودیم که موفق نبودیم. اینقدر بازیکنان ما بی‌خیال بازی کردند که انگار سهمیه آسیایی در جیب آنهاست. اگر گسترش فولاد بازی همیشگی خود را ارائه می‌کرد، چهار یا پنج گل به ما می‌زد و بی‌آبرویی می‌شد!

وی ادامه داد: بازیکنان ما بی‌خیال و ورشکسته بودند و خودم حالم به هم خورد! ما این‌قدر به جدول، مردم و باشگاه بدهی داریم که دو برد متوالی که هیچ، اگر 10 پیروزی هم به دست بیاوریم،‌ اتفاق خاصی نمی‌افتد. به‌هرحال روز خیلی بدی داشتیم آن هم در شرایطی که می‌توانستیم خوب باشیم. امیدوارم در سه بازی آتی نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ما جفت پوچ بود! ما فکر می‌کردیم بازی را می‌بریم. این اولین مسابقه‌ای بود که در کمتر از دقیقه 10 گل می‌زدیم، اما حتی نتوانستیم این گل را به مدت پنج دقیقه حفظ کنیم. از باتجربه‌های تیم خیلی گله‌مندم که میدان‌داری نکردند و تجربه آنها به درد ما نخورد. وقتی قرارداد می‌بندیم تعهداتی بین دو طرف ایجاد می‌شود، اما این‌گونه حال ما را بد می‌کند.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به احتمال سقوط تیمش به دسته پایین تر، اظهار داشت : من به مردم و  باشگاه قول دادم که تیم در لیگ برتر می‌ماند. امروز هم قول می‌دهم که استقلال خوزستان بدون شک در لیگ برتر باقی می‌ماند. امروز بهترین فرصت بود که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و تمام تمرکز خود را روی دیدارهای آتی می‌گذاریم.

ویسی در پایان درباره وضعیت موسی کولیبالی هم گفت: ما این دندان پوسیده را درآوردیم و منتظریم باشگاه تکلیف او را روشن کند. کار او درست نبود. اگر او پول نگرفته است، همه ما هم پولی دریافت نکرده‌ایم. هر چند موسی بیشتر از سایر اعضای تیم پول گرفته است. او باید به خاطر من که او را از مالی آوردم، می‌آمد و بازی می‌کرد. او یک روز قبل از بازی با مشکی‌پوشان گفت می‌آیم،‌ اما به فرودگاه نیامد و ما هم دیگر به او فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز