خبرگزاری کار ایران

اختلاف میان مسی و دیبالا ساخته‌ی ذهن رسانه‌هاست!

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۰۸۶

دیه‌گو پروتی، بال رم تأکید کرد که میان دو هموطن او لیونل مسی و پائولو دیبالا هیچ مشکلی وجود ندارد و بحث‌هایی که درباره اختلافات میان این دو شکل گرفته هم ساخته رسانه‌هاست.

به گزارش ایلنا، دیبالا ممکن است جام جهانی امسال را از دست بدهد چرا که خورخه سامپائولی برای بازی‌های دوستانه اخیر آرژانتین از او دعوت به عمل نیاورد. دیبالا گفته است که بازی کردن در کنار مسی بسیار سخت است چون هر دو آنها در یک پست بازی می‌کنند. مسی هم گفته‌های دیبالا را تکرار کرده و البته گفته است که میان این دو اختلافی نیست.

در این بین برخی هم دعوت نشدن دیبالا به اردوی آلبی‌سلسته را زیر سر مسی می‌دانند و نفوذ او روی سامپائولی و به طور کلی تیم ملی آرژانتین را مسبب این اتفاق دانسته‌اند.

پروتی اما این فرضیه را رد می‌کند. او به نشریه مارکای اسپانیا گفت: «من فکر نمی‌کنم که منظور دیبالا از گفتن اینکه بازی کنار مسی سخت است، این بوده باشد که او نمی‌‌خواهد کنار مسی بازی کند و این دو چشم دیدن یکدیگر را ندارند. منظور دیبالا هم‌پست بودنش با مسی و مشابه بودن سبک بازی آنها به یکدیگر بود. او می‌داند از آنجایی که لئو بهترین است، او نمی‌تواند جای او را در ترکیب تیم ملی بگیرد. پائولو داشت به پست بازی‌اش اشاره می‌کرد که گاهی اوقات ممکن است با مسی در یک منطقه از زمین بازی قرار بگیرد اما این جنجالی که درست شده چیزی بوده که رسانه‌ها ساخته‌اند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز