خبرگزاری کار ایران

احکام جدید فدراسیون بوکس؛ چیزی شبیه به تقسیم غنایم!

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۸۵۵

فدراسیون بوکس با مدیریت حسین ثوری در حالی سال 96 را به پایان برد که در آخرین روزها حکم نایب رییسی فدراسیون را برای ناصر طالبی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، ناصر طالبی قبل از این مدتی به‌عنوان رییس فدراسیون اسکی فعالیت کرده بود که البته فدراسیون اسکی را با حواشی زیادی خیلی زود تحویل داد و بعد از آن در هیچ جای ورزش دیده نشد تا اینکه از فدراسیون بوکس سر در آورد. گفته می‌شود طالبی از قهرمانان ملی رشته قایقرانی بوده و در این فدراسیون مدتی را به‌عنوان نایب رییس و دبیر فدراسیون و همچنین مدیر تیم‌های ملی فعالیت کرده است. البته انتخاب او به‌عنوان نایب رییس فدراسیون با هزار و یک سوال مطرح است که چطور این حکم برای او که تا پیش از این سابقه فعالیت در بوکس را نداشته، صادر شده است.

ناصر طالبی نه سابقه مدیریتی چندان درخشانی در عرصه ورزش دارد و نه اینکه از قهرمانان سابق فدراسیون بوکس به حساب می‌آید اما با این حال این حکم برای او صادر شده است. در حالی‌که بوکس افرادی را دارد همانند همایون اردلان، روح‌ا... حسینی و یا فریبرز شمس که سال‌ها به‌عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کرده بود. به این جمع می‌توان نفرات جوانتر را که سابقه قهرمانی در رشته بوکس را داشته‌اند هم اضافه کرد تا با حضور در این سمت کسب تجربه کنند. البته طالبی با بیشتر قهرمانان فدراسیون بوکس ارتباط نزدیکی دارد اما مسوولیت و فعالیتی در این رشته نداشته و به طور دقیق مشخص نیست که چرا ثوری به سراغ ناصر طالبی رفته است. بوکس می‌توانست برای اداره فدراسیونش به قهرمانان خودش هم تکیه کند اما مشخص نیست که چرا به سراغ افرادی می‌رود که کمترین فعالیت را تا پیش از این در این رشته داشتند.

از بین رییس، نایب رییس و دبیر فدراسیون بوکس فقط رییس سابقه فعالیت در بوکس را دارد و دو نفر دیگر بر اساس روابطی که داشتند انتخاب شده‌اند. البته شاید ناصر طالبی و دیگر افرادی که در بوکس سمت گرفته‌اند در بخش‌های دیگر افراد شایسته و کارآمدی باشند که نافی آن نمی‌توان شد اما نوع ورود این افراد به بوکس با اما و اگرهای زیادی مواجه است. در این بخش انتقاد به حسین ثوری است که چرا ارکان مهم فدراسیون بوکس را به افرادی از دل همین رشته نمی‌سپارد؟ البته شاید بتوان دلیل اصلی این اتفاقات را در مسائلی که روز برگزاری مجمع انتخاباتی رخ داد، جست‌وجو کرد؛ وقتی بدرالملوک کهرنگی نامزد حضور در انتخابات فدراسیون بوکس به یکباره از حضور در انتخابات کناره‌گیری کرد. خانم بدرالملوک کهرنگی همسر ناصر طالبی است و حالا که طالبی برای این سمت انتخاب می‌شود این شائبه به وجود می‌آید که شاید از همان موقع برگزاری انتخابات چنین توافقی صورت گرفته بود. البته این فقط یک احتمال است اما این احتمال خیلی دور از ذهن نیست. بخصوص وقتی که متوجه می‌شویم بهزاد کتیرایی هم به‌عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس انتخاب شده است. از قضا کتیرایی هم در انتخابات فدراسیون بوکس کاندیدا بود و در روز برگزاری مجمع به نفع حسین ثوری انصراف داد. وقتی همه این موارد کنار هم قرار می‌گیرد، ذهن به این سمت می‌رود که فدراسیون بوکس همانند غنایم بین هم‌پیمانان انتخابات فدراسیون بوکس تقسیم می‌شود. البته انتخاب‌های شائبه‌برانگیز حسین ثوری به اینجا ختم نمی‌شود. در واقع فقط کتیرایی و ناصر طالبی نیستند که به این شکل انتخاب شدند، بلکه افراد دیگری هم بودند که در انتخابات حق رای داشتند و بعد از انتخابات در این فدراسیون سمت گرفتند. اکبر احدی به‌عنوان نماینده مربیان در مجمع حضور داشت و بعد از انتخابات هم از سوی ثوری به‌عنوان سرمربی ابقا شد. حمید قبایی‌زاده رییس هیات کهگیلویه و بویر احمد هم می‌تواند به این جمع اضافه شود. او بعد از انتخاب ثوری به‌عنوان رییس فدراسیون بوکس، به‌عنوان دبیر کمیته داوران و همچنین مسوول امور استان‌ها انتخاب شد و در سفر تیم ملی به بلغارستان هم در کنار تیم حضور داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز