خبرگزاری کار ایران

سعید جلالی راد در گفت و گو با ایلنا:

تنها 10 میلیون پول گرفتم؛ مردم مشهد گناه دارند/ شک نکید پرسپولیس را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۳۸

دروازه بان جوان پدیده از شرایط نامساعد این تیم صحبت کرد.

سعید جلالی راد دروازه بان جوان تیم فوتبال پدیده که در این فصل رقیب سرسختی برای شهاب گردان بود و در اکثر بازی ها به میدان رفت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره‌ آخرین وضعیت این تیم مشهدی اظهار داشت: متاسفانه اوضاع چندان خوب و مساعد نیست. با این حال با بچه ها دست به دست هم دادیم تا هر طور شده برای مردم مشهد و شهر مشهد تا پایان بجنگیم و با ناملایمات کنار بیاییم. مردم شهر ما واقعا بی کناه هستند و حقشان نیست که چنین شرایطی را ببینند.

وی در ادامه افزود: در نیم فصل اول همه چیز خوب بود. روحیه و تمرکز فوق العاده ای داشتیم و اصلا هدف ما قرار گرفتن در سه رده ابتدایی بود. اما در نیم فصل دوم همه چیز از زمین تا آسمان فرق کرد. فقط هم کسر آن شش امتیاز نبود که اینگونه تیم ما را به هم ریخت. مسائل زیادی رخ داد که بهتر است فعلا از آن صحبت نکنیم. ما مدتهاست که مدام در درگیری هستیم.

دروازه بان جوان پدیده درباره دریافتی این فصل خود گفت: شاید باور نکنید اما در این فصل تنها 5 درصد از قراردادم را گرفتم. چیزی در حدود 10 میلیون تومان دریافتی داشتم که آن هم مربوط به خیلی وقت پیش است. متاسفانه مسئولان فقط قول می دهند. آخرین بار قبل از عید بود که قولی داده شد و متاسفانه به آن عمل نکردند. حیف است که شهری به این بزرگی با این همه مسئول چنین وضعیتی داشته باشد.

وی درباره سقوط احتمالی مشکی پوشان بیان داشت:  خیلی ناراحت شدیم از اینکه یک نماینده مان کم شد. حالا همه نگاه ها به ما هست و علی رغم اینکه هیچ کس حمایتمان نمی کند اما برای مردم مشهد از جان و دل خود مایه می گذاریم.

جلالی راد درباره عملکرد خوب خود در این فصل و بازی با پرسپولیس گفت: سعی کردم از اعتمادی که به من شده نهایت استفاده را ببرم. تمام تلاش خود را کرده ام و در بازی با فولاد هم خوب کار کردم. در بازی با پرسپولیس هم اصلا به این تیم و شرایطش کاری نداریم و فقط نگاهمان به وضعیت خودمان است. ما چاره ای جز برد نداریم و شک نکنید این اتفاق رخ می دهد. به شخصه مملو از انگیزه هستم. پرسپولیس تیم بزرگی است و قبول ندارم که برخی اعتقاد دارند این تیم ضعیف شده است. آنها بازیکنان ملی پوش زیادی دارند و در چند جبهه رقابت دارند و کاملا طبیعی است که در همه بازی ها به پیروزی نرسند.

وی در پایان گفت: امیدوارم که ورزشگاه در بازی این هفته پر شود و مردم از ما حمایت کنند. خدا کند که جلوی طرفدارانمان رو سفید شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز