خبرگزاری کار ایران

اردوی تیم ملی گلبال از فردا آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۲۷۵

اردوی آمادگی تیم ملی گلبال برای حضور در تورنمنت بین المللی چین از فردا چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، اردوی آمادگی تیم ملی گلبال برای حضور در تورنمنت بین المللی چین از فردا چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی گلبال با اعلام این خبر گفت: این اردو با حضور محمد منصوری، مصطفی شهبازی، مصطفی نصیری، محمد سرنجی، میلاد سرنجی، میلاد سوری، محسن جلیلوند و جواد شیردل آغاز می شود و ملی پوشان از عصر فردا وارد اردو می شوند.

مهدی نباتی افزود: این اردو تا ۲۴ فروردین ماه یعنی اعزام به تورنمنت بین المللی چین ادامه دارد و در پایان این اردو دو نفر از ترکیب تیم حذف می شوند.

وی با اعلام این مطلب که هنوز تیم های شرکت کننده در تورنمنت بین المللی چین مشخص نشده است، اظهار داشت: این تورنمنت بین المللی از ۲۵ تا ۳۰ فروردین ماه در کشور چین برگزار می شود، اما هنوز تیم های شرکت کننده مشخص نیستند. هدف ما از حضور در این رقابت ها آمادگی جهت حضور پر قدرت در مسابقات جهانی سوئد است.

سرمربی تیم ملی گلبال ادامه داد: هدف ما در اردوی پایانی تیم ملی این است که ملی پوشان تمرینات خوبی داشته باشند تا در تورنمنت بین المللی چین به نقاط قوت و ضعف تیم پی برده و برای شرکت در رقابت های جهانی به اوج آمادگی برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز