خبرگزاری کار ایران

کمالوند: نفت آبادان سال آینده قطب فوتبال ایران می شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۲۲۵

سرمربی نفت آبادان مدعی شد این تیم می تواند سال آینده با تیم های پرسپولیس و استقلال رقابت شانه به شانه ای داشته باشد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در خصوص این بازی گفت: خیلی خوشحال هستم سال ۹۷ را در شهر تبریز آغاز می‌کنم که پر از خاطرات خوب برای من است. امیدوارم سال خوبی در انتظار همه مردم ایران و مردم آذربایجان باشد. من احساس خوشایندی دارم که در تبریز هستم و با تیمی بازی داریم که پر از خاطرات است. زحمات اقای زنوزی باعث شده تا گسترش فولاد بهترین باشگاه خصوصی و حرفه‌ای باشد . بازی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما آنچه مسلم است این است که به  جز نیک‌نفس که مصدوم است، همه بازیکنان حضور دارند و تمرینات خوبی برای این بازی انجام داده‌ایم و نسبت به گسترش فولاد و فیروز کریمی شناخت کافی داریم.

وی ادامه داد: می‌دانم که فیروز کریمی به دنبال فوتبال تاکتیکی و روی زمین است و به همین دلیل فردا بازی خوبی می‌بینیم و امیدوارم در تبریز بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم نفت آبادان درباره تفاوت‌های تیمش با گسترش فولاد اظهار داشت: فوتبال آبادان مملو از احساس است و تماشاگران پرهیجانی دارد. استادیوم ما همیشه پر از تماشاگر بوده و سال‌های ابتدای حضورم در تراکتورسازی را در نفت آبادان تجربه می‌کنم. با حمایت خوب مردم آبادان نتایج خوبی گرفتیم و مردم از صنعت نفت راضی هستند. در بازی‌هایمان در ورزشگاه جای خالی نداریم، تیم ما نسبت به شرایطش نتایج خوبی گرفت و از ابتدای فصل تا الان جزو ۸-۷ تیم صدر جدول بودیم. اگر در جام حذفی هم اتفاقات بازی با استقلال نمی‌افتاد ما فینالیست جام حذفی می‌شدیم. برای سال اولی که من در نفت آبادان هستم نتایج تیم قابل قبول است. ما تیم جوان و نوپایی داریم و به ثبات رسیده‌ایم.خوشبختانه من از تیم رضایت داریم.

کمالوند درباره عملکرد تیمش و اینکه مسائل روحی و روانی در آبادان چقدر نقش دارد، تصریح کرد: خوشحالم از اینکه خبرنگاران در تبریز پیگیر نفت آبادان هستند. تیم ما بعد از استقلال، پرسپولیس و سپاهان بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشته است و این نشان می‌دهد که ما فوتبال باکیفیت انجام می‌دهیم، شاخصه‌های زیادی بین فوتبال تبریز و آبادان وجود دارد. حضور من در آبادان مثل روزهای ابتدایی من در تراکتورسازی است.  سکوها پر از تماشاگر است و هیجان به زمین می‌دهد، خود من از اتفاقاتی که در آبادان رخ داده، راضی هستم. مردم از نفت آبادان راضی هستند، تیم‌هایی که تماشاگر دارند به هر صورت هیجان خاصی برای مربی و بازیکن به وجود می‌آورند. نفت آبادان از این شرایط به تراکتورسازی به خاطر تماشاگرانش نزدیک است. راهی که ما در تراکتورسازی رفتیم و این تیم را به عنوان قطب جدید فوتبال ایران معرفی کردیم، امیدوارم که نفت آبادان هم این راه را برود و بتوانیم برای این تیم هم قدم‌های خوبی برداریم تا این تیم هم به یک قدرت بلامنازع در فوتبال تبدیل شود. تراکتورسازی، صنعت نفت، سپاهان و تیم‌هایی که پایگاه مردمی دارند اگر قوی شوند، فوتبال ما قوی خواهد بود. در این شرایط لیگ ما هم جذاب‌تر می‌شود. بازی‌های نفت آبادان وقتی انجام می‌شود، حدود ۶ هزار تماشاگر بیرون ورزشگاه باقی می‌ماند، نفت آبادان در سال آینده می‌تواند با تقویت تیم شانه به شانه استقلال، پرسپولیس و تیم‌های بزرگ لیگ قدم بردارد و امیدوارم راهی که در نفت آبادان شروع کردیم را به‌خوبی ادامه دهیم.

وی در آخر بیان کرد: نمی‌دانم فردا میزبان هستم یا میهمان و باید مواظب باشم تا به رختکن گسترش فولاد نروم! به هر حال در این استادیوم سه سال از بهترین اوقاتم را سپری کردم و خاطرات خوبی از اینجا دارم. رفاقت ما با باشگاه گسترش فولاد نزدیک است اما در زمین رقیب هستیم. امیدوارم صرف‌نظر از نتیجه، دو تیم فوتبالی ارائه دهند که هر کسی بازی را می‌بیند لذت ببرد اما متأسفانه شنیده‌ام فردا باد و طوفان می‌آید. امیدوارم این مسائل در روند بازی تأثیر نگذارد، وگرنه زمین گسترش خوب است و آقای کریمی حق استادی به گردن من دارد. من با تفکرات او آشنا هستم و مطمئناً اگر شرایط آب‌وهوایی خوب باشد فردا یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز