خبرگزاری کار ایران

سهراب مرادی در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا:

تمام تلاشم را می کنم تا عیدی ندهم/ در خانه هم تمرین می کنم/ عاشق مسافرت، فوتبال خارجی و فیلم کمدی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۴۲

قهرمان وزنه برداری ایران در گفت و گویی نوروزی حرفهای جالبی را بر زبان‌ آورد.

به گزارش ایلنا، یکی از آسانترین طلاهای المپیک ریو برای کاروان ایران را همین وزنه بردار اصفهانی کسب کرد. کسی که امسال هم طلای مسابقات جهانی را از آمریکا‌اورد و موفق شد رکوردشکنی هم بکند تا بیش از پیش توانایی ها و نبوغش را به رخ همه بکشد. سهراب مرادی حالا در گفت و گویی نوروزی با ایلنا درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. مصاحبه نوروزی او را از دست ندهید:

×به عنوان اولین سوال می خواهم از شما درباره عیدی بپرسم. عیدی می دهی یا می گیری؟

قطعا دوست دارم عیدی بگیرم و تمام تلاشم را هم می کنم تا این اتفاق رخ دهد اما به هر حال خیلی ها از من چون قهرمان المپیک شده ام انتشار عیدی دارند(خنده)

×در این سال ها که درگیر مسابقات بودی در لحظه تحویل سال کجاها بوده ای؟

در این چند سال که درگیر مسابقات مختلف بوده ام هیچ وقت نتوانستم سال تحویل را در کنار خانواده باشم و همیشه در اردو بوده ام. با این حال همیشه با دیدن سفره هفت سین ذوق می کنم و در این سفره، بیش از همه عاشق سبزه و ماهی قرمز هستم. دید و بازدیدهای عید نوروز را خیلی دوست دارم و به آن اهمیت می دهم. اگر درگیر تمرین نباشم حتما سعی می کنم با اقوام دیدار داشته باشم و صله رحم را به جا بیاورم. این دید و بازدیدها به من انرژی می دهد.

×این روزها مشغول چه کاری هستی؟

تمریناتم را به صورت منظم پیگیری می کنم و برنامه بلندمدتم المپیک 2020 توکیوی ژاپن است. برای تکرار عنوان قهرمانی و مدال طلایم انشالله در این مسابقات شرکت خواهم کرد و هدفی جز این ندارم. کار سختی دارم و رقبایم هر روز در حال یشرفت هستند. می خواهم همیشی در اوج باشم.

×به خداحافظی هم فکر می کنی؟

فعلا به آن فکر نمی کنم و به نظرم زود است. شاید بعد از المپیک درباره اش فکر کردم و تصمیم لازم را همان موقع اتخاذ می کنم. دوست دارم همیشه بهترین باشم وهر گاه فکر کردم اینگونه نیستم سعی می کنم کار را کنار بگذارم. ورزش کردن برای من یک شغل است. می خواهم بعد از دوران قهرمانی، مربی شوم و ورزشکاران زیادی را تربیت کنم و به ورزش کشورم تقدیم کنم.

×سال 96 برای سهراب مرادی چطور بود؟

سال فوق العاده خوبی بود. خیلی خستگی زیادی هم برایم داشت اما شیرینی مدال های طلا این سختی ها را تمام کرد. سعی کردم به مسافرت بروم تا خستگی های اخیر از بین برود. عاشق مسافرت هستم و حالا با انگیزه فراوان خودم را برای مسابقات جهانی 9 ماه اینده آماده می کنم. حتی در خانه هم گاهی اوقات تمرین می کنم چرا که از این کار لذت می برم.

×علایق سهراب مرادی چه چیزهایی هستند؟

فوتبال های خارجی را تقریبا دنبال می کنم و فیلم های طنز را هم دوست دارم و از دیدن آن سیر نمی شوم.

×سوال پایانی. دوست داری از چه کسی عیدی بگیری؟

قطعا دوست دارم اولین عیدی ام را از پدر و مادرم بگیرم چرا که لذت و برکت بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز