خبرگزاری کار ایران

از کاپیتانی منتظری در تیم‌ملی خوشحال شدم

مبعلی: هنوز به فکر خداحافظی از فوتبال نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۸۷

ایمان مبعلی هافبک و کاپیتان باسابقه فولاد در آخرین روزهای سال 96 از شرایط تیمش، جنگ بالای جدولی با استقلال برای کسب سهمیه و همچنین پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم‌ملی ایران در جام جهانی سخن گفت

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با ایمان مبعلی هافبک و کاپیتان باسابقه فولاد در آخرین روزهای سال 96 از شرایط تیمش، جنگ بالای جدولی با استقلال برای کسب سهمیه و همچنین پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم‌ملی ایران در جام جهانی همکلام شدیم.

شرایط فولاد چطور است؟
خدا را شکر نتایج خوبی تا اینجای مسابقات لیگ گرفته‌ایم. تلاش می‌کنیم بتوانیم همین روند را ادامه داده و سهمیه آسیایی را برای فصل آینده کسب کنیم. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای در این فصل در فولاد حضور دارند و همین نیروی جوانی باعث شده که بتوانیم نتایج دلخواه هواداران را کسب کنیم.

سال 96 برای خودت چطور گذشت؟
همراه با فراز و نشیب‌های فراوانی بود. امسال هم مانند گذشته تلاش می‌کردم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر سال فوتبالی خوبی داشتم و توانستم با تیم نفت قهرمان جام حذفی شوم. در فولاد هم توانستیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. فعلا که همه چیز بر وفق مراد است.

در چند سال گذشته خیلی‌ها می‌گفتند مبعلی باید در اوج از فوتبال خداحافظی کند.
من همیشه تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. هنوز به فکر خداحافظی از فوتبال نیفتاده‌ام. فکر می‌کنم تا چند سال دیگر هم بتوانم فوتبال بازی کنم و از آن لذت ببرم. خیلی‌ها هستند که با سن بیشتر از من همچنان در حال بازی کردن هستند.

همبازی گذشته‌ات منتظری هم در بازی تیم‌ملی بازوبند کاپیتانی را بست.
خیلی خوشحالم شدم که او به چنین افتخار مهمی دست یافت. پژمان یکی از بازیکنان خوب فوتبال ماست که حتی من فکر می‌کنم جایگاهش هم از این شرایطی که الان دارد بالاتر است. امیدوارم او در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد هرچند که تیم‌ملی بازی‌های خیلی سختی در پیش دارد و صعود از گروهی که در آن قرار دارد نیز کار سخت و دشواری است.

خیلی‌ها می‌گویند مراکش آسان‌ترین حریف ماست.
اتفاقا اصلا چنین چیزی نیست. بازی کردن مقابل مراکش از خیلی از تیم‌های دیگر سخت‌تر است چون تیم‌های آفریقایی هم از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند و هم تکنیک بالایی دارند. امیدوارم مقابل مراکش هم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

این روزها با استقلال در بالای جدول برای کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت دارید.
در ابتدا خوشحالم که استقلال توانسته به روزهای خوبش برگردد اما در این مورد باید بگویم که هر دو تیم شایستگی کسب این عنوان را دارند. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم اما استقلال یک شانس دیگر هم دارد و آن هم فینال جام‌حذفی است. البته این تیم کار سختی مقابل خونه‌به‌خونه در جام حذفی دارد چون این تیم شمالی این روزها در بهترین شرایط قرار دارد و تیمی که تا این مرحله از مسابقات آمده قطعا با شایستگی بوده است.

به نظرت پدیده امسال لیگ چه کسانی بودند؟
علی علیپور از پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت همچنین حسین حسینی که توانست رکوردشکنی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز