خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد با جلالی رفتار حرفه‌ای مجموعه پیکان بود

مجید صالح: پنج فینال تا پایان فصل داریم و تمرکزمان روی آن است

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۹۴۱

مربی پیکان از شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر و برنامه‌های فصل آینده صحبت کرد.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط پیکان اظهار داشت: ما از روز 11 اسفند که با تراکتورسازی بازی کردیم یک استراحت 3-4 روزه به بازیکنان دادیم و بعد از آن تمریناتمان را پیگیری کردیم. یک دیدار تدارکاتی با پدیده قرار بود داشته باشیم که متاسفانه لغو شد و روز دوشنبه یک دیدار دوستانه با پارس جم در تهران داریم و بعد از آن مجددا 3 روز تعطیلی در نظر گرفتیم و کار را مجددا در سال جدید آغاز می‌کنیم تا آماده بازی با سپاهان شویم.

وی در مورد تمدید قرارداد کادرفنی پیکان گفت: این یک حرکت حرفه‌ای از سوی مجموعه بود چون به هر حال جلالی 2 سال است که هدایت پیکان را بر عهده دارد و برنامه‌هایی برای این تیم پایه‌ریزی کرده که هر فصل دنبال می‌شود و به نظرم تمدید قرارداد کار حرفه‌ای از سوی باشگاه بود و خوب شد که فصل بعد هم در پیکان هستیم.

مربی پیکان در مورد برنامه این تیم در فصل آینده عنوان کرد: در حال حاضر نیم نگاهی به فصل آینده و برنامه تیم داریم ولی در اصل تمرکز ما روی 5 بازی باقی مانده است که 5 فینال هستند. اگر به شرایط جدول نگاه کنید ما هم می‌توانیم در پایان فصل نایب قهرمان شویم و هم در رتبه هشتم یا نهم جدول باشیم پس این نشان می‌دهد کار اصلی ما هنوز مانده است. به جز پرسپولیس که حسابش را در جدول جدا کرده بقیه تیم‌ها رقابت فشرده‌ای در بالای جدول دارند.

صالح با اشاره به عملکرد پیکان تا اینجای فصل گفت: با توجه به پتانسیل مجموعه در کل فکر می‌کنم نتایج خوبی کسب شده باشد. در مقطعی هم یک سری حواشی ایجاد شد که با درایت مدیریت مجموعه و حمایت همه‌جانبه از کادرفنی این حواشی کمرنگ شد و تاثیر پررنگی روی عملکرد تیم نداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از بازیکنان مجموعه تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. در بازی با تراکتورسازی بیش از 30 دقیقه ما با 9 نفر بازی کردیم و وقتی در این شرایط نتیجه را حفظ می‌کنیم این نشان از فداکاری بازیکنان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز