خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: در دو بازی باقی مانده جبران می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۶۲۷

هافبک استقلال خستگی را یک از عوامل عدم پیروزی آبی پوشان مقابل العین می داند.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی در پایان دیدار تیم های استقلال و العین درباه این دیدار گفت: فکر می کنم امروز نسبت به بازی های قبلی شرایط خوبی نداشتیم. شاید به خاطر خستگی بود و به هر دلیل شرایط بردن بازی را نداشتیم و متاسفانه در روزی که خوب نبودیم، بازی مساوی شد. می توانستیم از تک گل خود دفاع کنیم ولی العین هم تیم خوبی است، اما این نمی تواند توجیح مناسبی باشد. باید در استادیوم خودمان و با این همه هوادار بازی را می بردیم که نشد ولی در دو بازی باقی مانده جبران می کنیم.

ابراهیمی در مورد مصدومیت وریا غفوری و تاثیر این تعویض در شرایط بازی اظهار داشت: شرایط ما مثل بازی قبل نبود و این به صورت کلی بود. این به یک بازیکن یا دو بازیکن مرتبط نمی شد و فکر می کنم به صورت کلی کار تیمی خوبی نداشتیم. فکر می کنم بیشتر به خاطر خستگی بود.

هافبک ملی پوش استقلال در مورد صحبت های مامیچ در کنفرانس خبری که گفته بود، یک سری اطلاعات از استقلال به ما داده شده بود افزود: جاسوس که نیست. تیم ها مربیان خوبی دارند و بازی ها را آنالیز می کنند. ما شش روز پیش با این تیم بازی کرده بودیم. امروز از نظر پرسینگ و کار تیمی به ما فشار آوردند. در بازی رفت اینقدر فشار نمی آورند و ما راحت تر کار می کردیم. فکر می کنم به خاطر آنالیز خوبی که العینی ها کرده بودند و خستگی ما این نتیجه رقم خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز