خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: من بازنشسته نیستم و از فدراسیون حقوق نمی‌گیریم/ لزومی نداشت در جلسه اینفانتینو شرکت کنم

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۸۲

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد مسائل اخیر پیرامون فوتبال و فوتسال صحبت کرد.

علی کفاشیان در مراسم مدیران باشگاه‌های لیگ فوتسال با مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود که در خصوصگزارش فصل گذشته لیگ فوتسال که چه اتفاقاتی افتاد و چه ضعف و قوت‌هایی داشتیم مورد بررسی قرار گرفت، همچنین در خصوص آینده لیگ فوتسال و اینکه چه زمانی قرار است لیگ را شروع کنیم صحبت‌هایی را انجام دادیم. یکی از بحث‌های مهمی که در ادین جلسات مطرح شد، بحث استانداردسازی در مسائلی از این قبیل بود که ای‌اف‌سی تأکید کرده است که باید این مشکل هر چه زودتر حل شود، همچنین در خصوص حضور اسپانسر در لیگ فوتسال نیز بحث‌هایی انجام شد که امیدوارم با حضور اسپانسرها مشکل مالی بعضی از تیم‌های حاضر در لیگ فوتسال حل شود.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ یکی از مهمترین بحث‌هایی که انجام دادیم این است که هنوز هیچ چیز مشخص نیست که لیگ‌مان در چه تاریخی برگزار می‌شود، البته تعیین کرده بودیم که چه زمانی لیگ فوتسال را آغاز کنیم، البته با صحبت‌هایی که انجام شد، تاریخ لیگ فوتسال ممکن است تغییر کند، این نیاز دارد در هیأت رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد که درنهایت زمان مشخص تعیین شود.

کفاشیان در ادامه در خصوص اینکه بعضی از تیم‌های حاضر در لیگ فوتسال مشکل مالی دارند و حتی ممکن است امتیازشان را به بفروشند، گفت: به هر حال در لیگ برتر ممکن است باشگاه‌هایی این مشکل مالی را داشته باشند این طبیعی است، و حتی فروش امتیاز باشگاه‌ها غیرقانونی هم نیست، قانون این اجازه را می‌دهد باشگاهی که نمی‌تواند از لحاظ مالی تأمین شود، به فروش برود، اما بالاخره این اتفاقات در فوتسال می‌افتد، ما باید با نظارت بیشتر و همچنین حضور اسپانسرها مشکلات مالی را برطرف کنیم تا تیم‌ها با قدرت حضور پیدا کنند.

کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در ادامه در خصوص اینکه گفته می‌شود اختلاف‌نظرهایی بین کادر فنی و بازیکنان و مسئولین فوتسال وجود دارد، اظهار داشت: من راجع به این موضوع اطلاعی ندارم، اما در بحث‌هایی که صورت گرفته است و اینکه گفته شده انتخابات مهندسی‌شده است باید بگویم که گروه خاصی مخصوص آنالیز کردن بازیکنان هستند و فقط یک فرد برای انتخاب بازیکنان در AFC وجود ندارد، چند گروه وظیفه دارند تا بازیکنان مدنظر را آنالیز کنند تا رأی نهایی اعلام شود و برای همین فکر نمی‌کنم این بحث‌ها درست باشد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا بازنشسته هستید یا خیر، گفت: من بازنشسته نیستم، چرا که حقوق‌بگیر وزارت ورزش فدراسیون فوتبال نیستم که بخواهم براساس قوانین مشخص‌شده بازنشسته باشم، طبق قوانین من هیچ مشکلی ندارم، من چند سالی که در فوتبال و ورزش فعالیت می‌کنم هیچ حقوقی دریافت نمی‌‌کنم که بخواهد بحث بازنشستگی مطرح شود و از این بابت هیچ مشکلی ندارم  و  به کارم با قدرت ادامه می‌دهم.

کفاشیان درباره حق پخش تلویزیونی و اینکه بازی‌های فوتسال پخش اینترنتی خواهد شد یا نه تصریح کرد: ما مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را داریم و می‌توانیم جلوی پخش تلویزیونی را بگیریم و به صورت اینترنتی پخش کنیم. باید علاقمندان به این سمت بیایند و ما بتوانیم مالک دستاورد خودمان باشیم. اگر بتوانیم در فوتبال حق پخش بگیریم در فوتسال هم به این مهم خواهیم رسید.

وی در خصوص اینکه چرا در ملاقات‌ با اینفانتینو شرکت نکرده بود هم ادامه داد: در همه جای دنیا ملاقات‌ها در موارد بین المللی به صورت محدود انجام می‌شود. نمی‌شود که همه در این جلسات حاضر شوند. هیچ فشاری در این زمینه نبوده است. من روزگاری رئیس فدراسیون فوتبال بودم اما الان لزومی ندارد که در جلسه با اینفانتینو شرکت کنم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که باید چه کرد تا حاشیه‌های فوتسال کمتر شود گفت: باید با کمک رسانه‌ها شرایطی را ایجاد کنیم که حاشیه‌ها کمتر شود. باید به استانداردسازی برسیم و هر کسی که از استانداردها خارج شد مستحق جریمه و مجازات خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز