خبرگزاری کار ایران

در پست هافبک راحت‌ترم ولی هرچه امیرخان بگوید؛

بوحمدان: به تبریزی کمک می‌کنیم آقای گل شود/ مهم نیست به استقلال بخوریم یا تیم دیگری

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۵۴۱

مدافع ذوب آهن از دیدار برگشت تیمش مقابل الوحده می‌گوید.

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و راهی امارات می‌شویم تا به امید خدا و دعای مردم دست پر از بازی با الوحده به ایران برگردیم و با این 3 امتیاز به نظرم صعودمان را تا حد زیادی قطعی خواهیم کرد.

وی افزود: در بازی رفت برد خوبی مقابل الوحده داشتیم که البته می‌توانست با تفاضل گل بهتری باشد و فرصت‌های زیادی با بدشانسی از دست رفت که اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه متفاوتی رقم بزنیم ولی فوتبال است و هر احتمالی در آن وجود دارد.

بازیکن ذوب آهن در مورد دلخوری قلعه‌نویی از بازیکنان عنوان کرد: ایشان حق دارد دلخور باشد و فشار روی سرمربی تیم زیاد است و میشه از بازیکنانش توقع دارد در بهترین شرایط خودشان باشند و امیدوارم در دیدار برگشت مقابل الجزیره جبران کنیم و بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

بوحمدان در مورد احتمال تقابل با استقلال در دور بعدی رقابت‌ها گفت: هر 4 تیم آن گروه قوی و سخت هستند و خیلی فرقی نمی‌کند ما در صورت صعود به مرحله بعد به چه تیمی بخوریم چرا که هدف ما صعود به مراحل بالاتر است و باید هر تیمی را بتوانیم شکست دهیم. البته استقلال آمادگی بالایی دارد و کار مقابل آنها قطعاً سخت خواهد بود.

مدافع ذوب آهن با اشاره به فرصت مرتضی تبریزی برای آقای گلی در آسیا خاطرنشان کرد: تبریزی لیاقت آقای گلی را دارد و ما هم به او کمک می‌کنیم در کنار موفقیت تیم، این موفقیت هم بدست بیاید. او پسر خیلی خوبی است و امیدوارم در روسیه هم او را ببینم.

وی در پایان با اشاره به تغییر پستش در ذوب آهن گفت: پست اصلی من هافبک است و در این پست راحت‌ترم ولی با توجه به نیاز تیم و تشخیص کادرفنی در پست دفاع چپ بازی می‌کنم و هرچه سرمربی تیم بخواهد تابع آن خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز