خبرگزاری کار ایران

بحران در آرسنال اوج گرفته است؛ جنــگ داخلی

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۵۳

ستارگان آرسنال با هم مشکل پیدا کرده‌اند و از پشت به هم خنجر می‌زنند.

به گزارش ایلنا، مشکل از زمانی آغاز شد که برایتون چهارمین شکست پیاپی این تیم را رقم زد. مسعود اوزیل که به‌تازگی پردرآمدترین قرارداد تاریخ باشگاه را امضا کرده است، به دلیل نمایش ضعیفی که داشت با انتقادات گسترده روبه‌رو شد.

هنریک مخیتاریان، خرید زمستانی آرسنال هم نتوانسته در این تیم جا بیفتد. او و اوزیل باعث شده‌اند خط میانی آرسنال بسیار ضعیف باشد و حریفان از این موضوع بهره ببرند. شکودران موستافی، مدافع تیم هم با انتقاد روبه‌رو است چون همیشه زمانی که آرسنال گل می‌خورد، دیگر بازیکنان را مقصر می‌داند.

هکتور به‌یرین هم از دست آرسن ونگر عصبانی است که تنها دو ساعت مانده به بازی با برایتون، او را از ترکیب کنار گذاشت. به‌یرین انتظار داشت در ترکیب باشد اما این اتفاق نیفتاد.

ونگر به‌شدت در تلاش است که روحیه تیم را بهبود بخشد اما پس از چهار شکست پیاپی، بازیکنان علیه هم شده‌اند. آرسنال امیدی به چهارم شدن در لیگ ندارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد باید لیگ اروپا را فتح کند و این در حالی است که آنها پنج‌شنبه دیدار دشواری با میلان پیش رو دارند.

ونگر در آرسنال تحت فشار شدیدی است اما امیدوار است که بتواند قهرمان لیگ اروپا شود. تیم او هیچ رهبری ندارد و به نظر می‌رسد که راه دشواری پیش روی این تیم باشد.

آنها مقابل برایتون هیچ ایده‌ای نداشته و برنامه‌ای برای مقابله با ضربات ایستگاهی رقیبان نداشتند. انگار ونگر که یکی از بزرگترین مربیان تاریخ است، هیچ بینشی درباره بازی به بازیکنان منتقل نکرده بود.

ونگر می‌خواسته که بازیکنان آرسنال بازی خودشان را انجام دهند و خودشان در زمین راه حل پیدا کنند. البته این کار زمانی جواب می‌داد که تیمش سول کمپل، پاتریک ویه‌را و تیری آنری را داشت. زمانی که تیم متکی به موستافی، اوزیل و مخیتاریان است، چنین کاری به نتیجه نمی‌رسد.

اکنون دیگر کسی به حرف ونگر گوش نمی‌کند و اصلا توجه هم نمی‌کند. تنها کسی که نارضایتی خود را علنا ابراز کرد، به‌یرین بود که به این اعتراض کرد که چرا در ترکیب ثابت نیست. او پیش از مسابقه، دو روز در پست مدافع راست در تیم اصلی تمرین کرده بود ولی در ترکیب جایی نیافت. کالوم چمبرز که در شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی بازی کرده بود، در این بازی هم در این پست به میدان رفت. به‌یرین که شبکه تلویزیونی طرفداران آرسنال به دلیل پوشیدن دمپایی از او انتقاد کرده است، بر این باور بوده که او را قربانی کرده‌اند و مقصر روند ناکامی اخیر آرسنال جلوه داده‌اند.

زمانی که سوت پایان زده شد، ونگر حرف خاصی نزد و اجازه داد بازیکنان بنشینند و به هم خیره شوند. ونگر پیش‌تر همه پاسخ‌ها را در اختیار داشت و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد که باعث شده بود امثال دنیس برکمپ، روبرت پیرس، ویه‌را و آنری تبدیل به بازیکنانی در کلاس جهانی شوند. زمانی که آنری در چند ماه نخست در فوتبال انگلیس نتوانست جا بیفتد، ونگر او را به گوشه‌ای برد و از او خواست که وقت بیشتری را در محوطه جریمه بگذراند. این حرف‌های ونگر در تمرینات بود که تفاوت‌ها را رقم می‌زد. او بیش از دو دهه است که مربی آرسنال است و حالا خودش هم باور ندارد که می‌تواند باشگاه بحران‌زده آرسنال را به روزهای خوب برگرداند.

ونگر حالا دیگر به‌ندرت فیلم بازی‌ها را مرور می‌کند و به بازیکنان اشتباهشان را نشان می‌دهد. رابطه او با مدیران باشگاه هم به هیچ وجه خوب نیست. آنها عملکرد او را پس از هر بازی می‌سنجند و این امکان وجود دارد که ونگر پیش از پایان فصل اخراج شود. گزینه فعلی جانشینی او میکل آرتتا است که محبوبیت چندانی در رختکن آرسنال ندارد.

منبع: سان / نیل اشتون

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز