خبرگزاری کار ایران

بوفون و یاران راهی یک چهارم نهایی شدند

تاتنهام 1 - 2 یوونتوس؛ فتح لندن با آرژانتینی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۶۰

یوونتوس در شب درخشش مهاجمان آرژانتینی اش تاتنهام را 2 بر یک شکست داد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرد.

به گزارش ایلنا، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های تاتنهام و یوونتوس در حالی برابر هم قرار گرفتند که بازی رفت دو تیم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود. در این بازی که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن  برگزار شد،شاگردان آلگری در شبی دراماتیک بازی یک بر صفر باخته را در عرض سه دقیقه با نتیجه 2 بر یک عوض کردند و با شکست تاتنهام به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

تاتنهام در نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت نصف و نیمه به روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد، که درخشش بوفون مانع از فروپاشی دروازه شد. دقیقه 17 برخلاف جریان بازی یوونتوس صاحب موقعیت شد و برخورد داگلاس کاستا با تریپر باعث برهم خوردن تعادل این بازیکن شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ادامه تلاش تاتنهام برای رسیدن به گل دقیقه 39 نتیجه داد و ضربه سون پس از برخورد به مدافع یوونتوس وارد دروازه شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر تاتنهام به پایان برسد.

تاتنهام 1 - 2 یوونتوس؛ فتح لندن با آرژانتینی‌ها

 نیمه دوم هم مانند نیمه اول با برتری تاتنهام آغاز شد اما این یوونتوس بود که روی تیز هوشی ایگواین به گل رسید،  دقیقه 63 ضربه سر خدیرا را ایگواین از درون شش قدم وارد دروازه لوریس کرد.

سه دقیقه بعد، ایگواین در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق این بازیکن را دیبالا به طاق دروازه تاتنهام کوبید و یوونتوس را 2 بر یک پیش انداخت.

تاتنهام که برای رسیدن به گل تساوی جلو کشیده بود، در دقیقه 90 تا آستانه باز کردن دروازه یوونتوس پیش رفت، اما ضربه سر هری کین با برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد، تا بهترین بخت تاتنهام هم از دست برود و بازی با همان نتیجه 2 بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز