خبرگزاری کار ایران

بازی با الوحده مهم‌ترین بازی ما در گروه است

سعید آذری: از قلعه‌نویی در مدیریت چیزهای زیادی یاد گرفتم/ مسئولان از صندلی‌شان بلند شوند و به فکر مشکلات ورزشگاه خرمشهر باشند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۴۹

مدیرعامل ذوب آهن به بررسی شرایط این تیم در آستانه دیدار با الوحده پرداخت.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار حساس امروز ذوب‌آهن مقابل الوحده اظهار داشت: بازی با الوحده یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در این گروه است و کسب 3 امتیاز آن خیلی برای ما مهم است تا بتوانیم به صدرنشینی در جدول گروه و صعود به عنوان سرگروه امیدوار شویم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال اصفهان و ایران باشیم.

وی افزود: ما فریب دو بازی گذشته الوحده و نتایجش را نمی‌خوریم. آنها مقابل لوکوموتیو غافلگیر شدند و شکست سنگینی خوردند ولی بازی با الدحیل نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و می‌توانند دردسرساز شوند. کادرفنی به خوبی حریف را آنالیز کرده‌ است و قلعه‌نویی با شناخت خوب از این تیم بازیکنان را به زمین می‌فرستد و مطمئنم دست پر خارج می‌شویم.

وی در مورد تمجید‌های قلعه‌نویی از مدیریت او در مصاحبه‌های مختلف گفت: قلعه‌نویی انسان بزرگ و مربی فوق‌العاده‌ای است و در طول مدت همکاری‌مان چیزهای زیادی در مدیریت از او یاد گرفتم. مهم‌ترین ویژگی او مردمی بودن است. ما شرایط سختی در ابتدای فصل در ذوب‌آهن داشتیم ولی در کنار هم با تلاش هیات مدیره و کادرفنی و بازیکنان و همه توانستیم از آن شرایط سخت عبور کنیم و خدا را شکر در حال حاضر بهترین نتیاج را می‌گیریم.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه این تیم نایب قهرمان لیگ برتر خواهد شد یا نه، عنوان کرد: ذوب آهن در سال‌های اخیر بهترین ثبات نتیجه‌گیری را داشته و موفقیت در یک فصل برخلاف خیلی از تیم‌ها با سقوط در فصل بعد همراه نبوده. تمام تلاش ما این است که بهترین نتایج را بگیریم و بعد از پرسپولیس در بهترین جایگاه جدول قرار داشته باشیم و مطمئنم با داشتن یک مربی تراز اول مثل قلعه‌نویی این مهم حاصل می‌شود.

آذری در مورد اینکه ذوب‌آهن در مورد اینکه برخلاف فصل‌های قبل این تیم در فینال جام حذفی حضور ندارد گفت: مطمئن باشید سال آینده نتایج بهتری در جام حذفی خواهیم گرفت و به مراحل بالا صعود می‌کنیم. البته جا دارد به عنوان یک عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بگویم زمین ورزشگاه خرمشهر اصلاً شرایط خوبی ندارد و مناسب برگزاری فینال جام حذفی نیست. وضعیت چمن خوب نیست و نور ورزشگاه هم خیلی کم است و مشکل ایجاد خواهد کرد. بهتر است مدیران و مسئولان ذیربط به جای 2 ماه دیگر الان از صندلی‌شان بلند شوند و به فکر درست کردن مشکلات باشند تا آبرو ریزی نشود. ما فصل‌های قبل خودمان پیمانکار ورزشگاه فولادشهر را به خرمشهر بردیم تا اوضاع را یک مقدار سر و سامان دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز