خبرگزاری کار ایران

برانکو: بازیکنان ما شخصیت تیم بزرگ را نشان دادند/ بازی آسانی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۹۶

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل الوصل قطر از شاگردانش تمجید کرد و ابراز خوشحالی کرد که دل هوادارن دوباره شاد شد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در صحبت‌های ابتدایی پس از بازی مقابل الوصل امارات گفت: خیلی از این برد راضی هستم و این بازی برای ما و الوصل خیلی مهم بود. تبریک می گویم به بازیکنانم بابت برد و بابت بازی درخشانی که ارائه دادند. به هوادارانمان شادی را برگرداندند. این باعث خوشحالی ما و هوادارانمان است که بازی را دو بر صفر بردیم و بازیکنان به وضعیت خوبشان پس از شکست برابر استقلال بازگشتند و شخصیت تیم بزرگ را نشان دادند.

او ادامه داد: بازی خیلی خوب بود و صبور بودیم و در پاسکاری ها دقت کردیم. بازی کاملا متفاوتی برابر استقلال که بازی خودمان را ارائه نکرده بودیم، نشان دادیم و این بازی بود که باید همیشه ارائه کنیم. در 90 دقیقه کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم. تنها انتقادی که می توانم بکنم این است که در لیگ قهرمانان نباید این همه موقعیت را خراب کنیم. با این برد به دبی می رویم و بازی آینده همه چیز را مشخص می‌کند. به فرشاد احمدزاده تبریک می گویم که بهترین بازیکن میدان شد و گل ایشان خیلی مهم بود و راه را برای پیروزی ما باز کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال که پرسپولیس بازگشت خوبی پس از شکست برابر استقلال تهران داشت، گفت: هوادارن ما مانند همه هواداران در دنیا فقط به دنبال برد هستند و باید بگویم این ورزش است و تیمی وجود ندارد که فقط برنده شود. هواداران ما در سه سال گذشته به صحنه های شاد عادت کرده اند. همانطور که قبل و بعد از بازی با استقلال گفتم هیج زمانی نمیخواهم از نحوه بازی شاگردانم گله کنم. طبیعی است که تیمی در صحنه های ضعیف حاضر می شود. حقیقت این است که هیچ کس نباید به خاطر شکست در یک بازی از آنها ناراحت شود. درک می کنم که شوق بازی برابر استقلال بالاست و مانند قهرمانی در لیگ است. به آنها تبریک گفتم که بازی خوبی ارائه کردند. به هر حال شکست جزوی از کار است.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییر ترکیب 2-4-4 لوزی به خطی در بازی امروز و احتمال امتحان مجدد این سیستم دربازی بعدی برابر السد گفت: کیفیت خوب ما این است که از یک سیستم به سیستم دیگر تغییر بدهیم. بازیکنان یک ترکیب خودشان را دارند و تغییر روش ها بستگی به وضعیت کیفیت بازیکنانمان دارد. ما با هر دو سیستم بازی ها را میبریم و با هر دوی آنها موقعیت گل ایجاد می کنیم و نتیجه میگیریم. دو گل زدیم و 7-8 فرصت گلزنی ایجاد کردیم. این امتیاز ماست که راحت تغییر سیستم می دهیم. باید برخی بازیکنان را به فرم عالی برسانیم مانند نوراللهی و طبیعی است که بازیکنان ما هر چه بهتر شوند، موفق تر هستیم. امروز بازی ساده ای نداشتیم. در لیگ قهرمانان بازی آسانی وجود ندارد. ما هم برخی بازیکنانمان را نداشتیم و غیبت بازیکنان حریف کار ما نیست. کار ما برابر السد سخت است و شکی در آن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز