خبرگزاری کار ایران

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس 2 - 0 الوصل / هپی اند شیرین 96 در آزادی

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۸۸

پرسپوایس تهران آخرین میزبانی سال 96 در ورزشگاه آزادی را با دو گل فرشاد احمدزاده و علی علیپور به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده‌های ایرانی با تقابل امروز پرسپولیس برابر الوصل امارات آغاز شد و شاگردان برانکو در بازی خانگی مقتدرانه حریف اماراتی‌شان را شکست دادند. سرخپوشان بازی گذشته برابر السد قطر را با شکست پشت سر گذاشته‌ بودند و برای سه امتیاز این بازی نهایت تلاششان را پیاده کردند.

در این بازی کنترل حملات و توپ با برتری چشمگیری در اختیار سرخپوشان بود و نیمه اول این بازی با دو گل علیپور و فرشاد احمدزاده به پایان رسد.

پرسپولیس در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی کرد و با ارائه نمایشی بی نقص و البته از دست دادن چند موقعیت مسلم گلزنی نبض بازی را در دست داشت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در روز شکست السد برابر نسف قارشی ازبکستان و بازگشت محسن مسلمان به ترکیب اصلی، در گروه C به ششمن امتیازش رسید تا با تفاضل گل بهتر نسبت به یاران ژاوی هرناندز در صدر جدول قرار بگیرد و سال 96 را با میزبانی شیرینی به پایان برساند.

گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده کنید:

                                   ورزشگاه: آزادی                     ساعت: 17:15                     تماشاگر: حدود 35 هزار نفر

داور: علی صباح ؛ کمک داور: عامر داوود و حیدر عبدالحسن ؛ داور چهارم: زیاد محمد ؛ ناظر داوری: دکاستا آنتونی از هند

اخطار:

علیرضا بیرانوند(دقیقه 87) از پرسپولیس

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی(گادوین منشا، دقیقه 76)، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، فرشاد احمدزاده(احمد نوراللهی، دقیقه 79)، علی علیپور و سیامک نعمتی(محسن مسلمان، دقیقه 68)

پرسپولیس 2 - 0 الوصل / هپی اند شیرین 96 در آزادی

الوصل:

یوسف الزابی، احمد عیسی، عبدالله جاسم، عبدالله صالح، فاریس خلیل(هزا سالم، دقیقه58)، علی عبدالله، حمید عباس، البلوشی، آنتونی کاسرس، علی صالح و خلیل خمیس( سزار، دقیقه 72)

 

شرح گل‌ها:

پرسپولیس 1 - 0 الوصل؛ فرشاد احمدزاده، دقیقه36: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس روی دروازه حریف ارسال شد تا سیدجلال حسینی با ضربه سر جایی که مدافعان الوصل حضور نداشتند فرشاد احمدزاده با ضربه‌ای محکم یوسف الزابی را غافلگیر کند.

پرسپولیس 2 - 0 الوصل / هپی اند شیرین 96 در آزادی

پرسپولیس 2 - 0 الوصل؛ علی علیپور، 41: ضربه پنالتی برای صدرنشین گلزنان ایران کافی بود تا با ضربه‌ای دقیق و مطمئن برای دومین بار در این بازی دروازه الوصل را باز کند.

 

دقایق حساس:

دقیقه 5: پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار دارد و چند حمله ناقص هم روی دروازه الوصل داشت اما در گلزنی موفق نبود.

دقیقه 7: به دلیل مصدومیت مدافع الوصل بازی برای دقایقی متوقف شد.

دقیقه 10: ارسال کرنر از سمت چپ دروازه پرسپولیس با واکنش بیرانوند به پرتاب دستی برای الوصل تبدیل شد.

دقیقه 15: علیپور با ارسال پشت محوطه جریمه الوصل صاحب موقعیت شوتزنی شد و ضربه پرقدرتش به بیرون رفت.

دقیقه 19: فرار محمد انصاری از کناره‌ها  و سانتر او علیپور ضربه سری را به سمت دروازه الوصل روانه کرد که در آغوش دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 20: فرشاد احمدزاده موقعیت مناسب برای گلزنی را با خودخواهی و شوتزنی از پشت محوطه الوصل خراب کرد.

دقیقه 23: وحید امیری با ارسال از سمت راست دروازه الوصل روی دروازه حریف خطرساز شد؛ روی دفع بازیکنان فرشاد احمدزاده این بار با ضربه آکروباتیک قصد داشت گلزنی کند که توپش راهی اوت شد.

دقیقه 31: با موقعیت مناسب در محوطه جریمه الوصل، شجاع خلیل زاده قصد داشت با ضربه سر گلزنی کند که برخورد کوچک او با الزابی موجب تا داور مسابقه سوتش را به صدا در بیاورد.

دقیقه 41: خطای دروازه بان الوحده روی علی علیپور ضربه پنالتی را ایجاد کرد.

دقیقه 44: با گلزنی علیپور فشار حملات پرسپولیس بیشتر شده و این بار سیامک نعمتی با شوتزنی شانس گلزنی‌اش را امتحان کرد.

پرسپولیس 2 - 0 الوصل / هپی اند شیرین 96 در آزادی

آمار عملکرد دو تیم در نیمه اول و برتری مقتدرانه شاگردان برانکو

نیمه دوم:

دقیقه 46: با پاس صادق محرمی، سیامک نعمتی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و ضربه‌اش پس از برخورد به یوسف الزابی به ضربه کرنر منجر شد.

دقیقه 50: پا به توپ هوشمندانه نعمتی تا درون محوطه جریمه الوصل پیش رفت و ضربه ناقص او به علیپور رسید اما ضربه بی دقت مهاجم پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 55: فرشاد احمدزاده با ضربه سر دروازه الوصل را تهدید کرد.

دقیقه 59: نعمتی در چند قدمی دروازه الوصل در گلزنی ناکام بود و سایه توپ را هدف گرفت.

دقیقه 61: حملات پرسپولیس پی در پی تکرار می‌شود و این بار فرشاد احمدزاده با پاس در محوطه جریمه قصد داشت برای علیپور موقعیت گلزنی ایجاد کند که توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 81: گادوین منشا موقعیت مسلم گلزنی را با ضربه‌ای بی دقت راهی اوت کرد.

دقیقه 82: علیپور پس از چندین قدم حرکت در طول محوطه جریمه الوصل ضربه آرامی به توپ زد که در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه 87: علیرضا بیرانوند که درطول بازی کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه اش ایجاد شد، در دو صحنه واکنش دیدنی داشت تا دروازه سرخپوشان همچنان بسته بماند.

پرسپولیس 2 - 0 الوصل / هپی اند شیرین 96 در آزادی

آمار عملکرد دو تیم در پایان بازی و برتری بی نظیر پرسپولیس

حواشی:

* دقیقه 24 بهانه‌ای بود تا هواداران حاضر در ورزشگاه کاپیتان نوروزی را فریاد بزنند و یاد بازیکن سابق تیم پایتخت زنده بماند.

* علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس با حضور در ورزشگاه تماشاگر بازی شاگردان برانکو است. مهرداد میناوند و بهادر عبدی هم در ورزشگاه حضور داشتند.

* اوسیانو کروز به عنوان دستیار کارلوس کی روش با حضور در جایگاه ویژه این بازی را نظاره می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز