خبرگزاری کار ایران

از ۴ به ۶، از ۶ به....

سیر صعودی ایرانی‌ها در آسیا ادامه دارد؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۷۶

نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا سیر صعودی در نتایجشان داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با حضور 4 نماینده کشورمان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیگیری خواهد شد و تیم‌های ایرانی به مصاف رقبای خود می‌روند تا در صورت امکان نتایج مورد نظر را کسب کرده و راهشان برای صعود به مرحله بعدی هموارتر شود.

در این میان نتایج 2 هفته گذشته 4 نماینده کشورمان در هفته دوم نسبت به هفته اول سیر صعودی داشته و امید می‌رود در هفته سوم هم این روند ادامه داشته باشد.

در هفته نخست رقابت‌ها ذوب‌آهن 3 بر یک به الدحیل قطر باخت و تراکتورسازی یک بر صفر مقابل الاهلی شکست خورد. استقلال برابر الریان به تساوی 2-2 دست پیدا کرد و سرخپوشان پایتخت 3 بر صفر نسف قرشی را از پیش رو برداشتند تا حاصل کار ایرانی‌ها در هفته نخست 4 امتیاز باشد.

در هفته دوم ذوب‌آهن دو بر صفر لوکوموتیو را از پیش رو برداشت و تراکتورسازی 3 بر صفر مغلوب الغرافه شد. پرسپولیس برابر السد 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد و استقلال موفق شد الهلال را از پیش رو بردارد تا 6 امتیاز به تیمهای ایرانی در هفته دوم برسد.

حالا باید دید در هفته سوم و در دیدار تراکتورسازی - الجزیره، ذوب آهن - الوحده، پرسپولیس - الوصل و استقلال - العین چه نتیجه‌ای برای نمایندگان کشورمان رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز