خبرگزاری کار ایران

سابقه حضور ۵ بازیکن کشورمان در الوصل؛

پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی و دیه‌گو مارادونا

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۷۳

الوصل امارات پیش از این 5 بازیکن ایرانی در اختیار داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، الوصل امارات، حریف آسیایی پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیش از این بازیکنان ایرانی زیادی در ترکیب خود داشته و با 5 بازیکن ایرانی یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های حوزه خلیج فارس برای لژیونر‌های کشورمان است که به معرفی آنها پرداخته‌ایم:

 

فرهاد مجیدی:

باشگاه الوصل برای ایرانی‌ها با فرهاد مجیدی شناخته شده است. او با 6 سال حضور در این باشگاه بخش قابل توجهی از عمر فوتبالی خودش را در این تیم سپری کرده و با 68 گل زده آمار قابل توجهی از خودش بجای گذاشته است.

 

حامد کاویانپور:

هافبک مستعد سابق پرسپولیس هم یک سال در الوصل حضور داشته که مربوط به فصل 2002-2003 است. کاویانپور از پرسپولیس به الوصل رفت و بعد از یک سال مجدداً با ترک این تیم به جمع سرخپوشان بازگشت.

 

علیرضا نیکبخت واحدی:

یک دوره کوتاه به مدت نیم فصل به صورت قرضی از استقلال به الوصل رفت و همبازی فرهاد مجیدی در این تیم شد. دیدار دوستانه الوصل با استقلال و حضور این 2 بازیکن در ترکیب تیم اماراتی بود که با شکست 3-2 آبی‌پوشان و درخشش دو بازیکن ایرانی همراه بود.

 

ایمان مبعلی:

مهندس سابق و حال حاضر فولاد خوزستان در فصل 2008-2009 برای الوصل بازی کرد و از آنجا به النصر و سپس استقلال تهران پیوست. حاصل 19 بازی مبعلی در لباس الوصل 7 گل زده برای این تیم بود.

 

محمدرضا خلعتبری:

پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی و دیه‌گو مارادونا

در فصل 2010-2011 به صورت قرضی از الغرافه به این تیم پیوست و دوران حضورش در جمع الوصلی‌ها مربوط به زمانی است که هدایت این تیم را دیه‌گو مارادونا بر عهده داشت. خلعتبری فصل بعد از آن راهی سپاهان شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز