خبرگزاری کار ایران

اعتراض هواداران پرسپولیس جواب داد؛

صادق محرمی به جای ماهینی در دفاع راست

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۴۹

صادق محرمی مقابل الوصل در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از بازیکنانی که در دربی پایتخت نسبت به عملکردش اعتراضاتی صورت گرفته بود، حسین ماهینی، کاپیتان دوم این تیم بود.

ماهینی که از بازیکنان با تجربه و کلیدی سرخپوشان محسوب می‌شود در فصل جاری هم به عنوان دفاع راست در ترکیب تیمش به میدان رفته و هم به عنوان هافبک دفاعی ایفای نقش کرده که در هر دو ست عملکرد قابل قبولی داشته است.

با این وجود تفاوت سبک بازی ماهینی و صادق محرمی که اولی بیشتر دفاعی است و دومی بنا بر شیوه بازی و البته تاکتیک‌های برانکو نفوذ بیشتری می‌کند باعث شده برخی از هواداران عقیده داشته باشند که حضور محرمی در ترکیب ثابت ضروری است.

این موضوع با اضافه شدن ربیع خواه به ترکیب اصلی در انتقال ماهینی به دفاع راست بیشتر شده و هواداران پرسپولیس عقیده دارند ماهینی در پست هافبک دفاعی و صادق محرمی به عنوان دفاع راست ایفای نقش کنند تاثیر بیشتری دارد.

شکست در دربی این انتقادات را به اوج خود رسانده بود و همین باعث شد برانکو به فکر تغییراتی در ترکیب اصلی خود بیافتد.

به همین منظور طبق شنیده‌ها، در دیدار سرخپوشان مقابل الوصل صادق محرمی به ترکیب اصلی باز می‌گردد و با انتقال ماهینی به خط هافبک، ربیع خواه از ترکیب اصلی خارج می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز