خبرگزاری کار ایران

بوستانی: استقلال را در لیگ برتر نگه می داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۹۳

مربی استقلال خوزستان می گوید پیروزی مقابل نفت، انگیزه مان برای رسیدن به فینال جام حذفی را بیشتر کرد.

کریم بوستانی که به جای عبدالله ویسی در نشست خبری شرکت کرده بود، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل نفت تهران اظهار داشت: این بازی برای ما سخت و حیثیتی بود و نیاز شدیدی به 3 امتیاز بازی داشتیم که با همت و فداکاری بچه‌ها بردیم.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم. بازیکنان تلاش‌شان را کردند و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. نفت تیم بسیار خوبی است. آن‌ها چند ملی‌پوش سابق تیم ملی را در اختیار دارند. در شش، هفت هفته اخیر با نتایجی که گرفتند نشان دادند که تیم خوبی هستند. با پیروزی ما مقابل آن‌ها شرایط نفت هم سخت شد. ان‌شاءالله بتوانیم استقلال را در لیگ برتر نگه داریم. ما در اکثر دیدارها که شکست خوردیم هم نمایش خوبی داشتیم.

بوستانی در ادامه درباره بازی تیمش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه گفت:این برد انگیزه ما را برای ادامه لیگ بیشتر کرد و در شرایط روحی خوبی به مصاف تیم خونه‌به‌خونه خواهیم رفت. آنها بعد از آمدن اسکوچیچ جهش خوبی داشتند اما ما می‌خواهیم با شکست این تیم راهی فینال جام حذفی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز