خبرگزاری کار ایران

حمودی: پیش بینی برد استقلال در دربی سخت نبود

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۵۲

مدافع پیکان تهران درباره برتری مقابل تراکتورسازی گفت: با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که خوشحالم پاس گل هم دادم. به نظرم موقعیت آنچنانی نداشتند که بتوانند گلزنی کنند.

علی حمودی در گفت و گو با ایلنا، درباره پیروزی پیکان مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: انتظار بازی سخت در خانه رقیب را داشتیم و بردن تراکتورسازی در تبریز کار دشواری است. چند هفته‌ای نتیجه نگرفته بودند و به دنبال سه امتیاز بودند که داراشکر بازی را خوب شروع کردیم و سریع گل زدیم. در ادامه موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم اما با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که خوشحالم پاس گل هم دادم. به نظرم موقعیت آنچنانی نداشتند که بتوانند گلزنی کنند.

حمودی درباره 9 نفره شدن پیکان در بازی هفته بیست و پنجم گفت: به هر حال این تصمیم داور بوده که به اعتراض بازیکن ما کارت نشان بدهد، اگرچه می توانست با ما ملایم تر رفتار کند و مدارا کند. به هر حال فشار خیلی زیادی را متحمل شدیم اما بازی کردن با 9 نفر را تمرین کرده بودیم.

مدافع سابق استقلال تهران درباره برتری شاگردان وینفرد شفر در دربی 86 اظهار داشت: پیش بینی کرده بودم استقلال این بازی را می‌برد. با توجه به هماهنگی و نتایج هفته های اخیر دور از ذهن نبود که استقلال برنده نباشد. پرسپولیس هم به قهرمانی نزدیک است و معلوم بود با تلاش کمتری نسبت به استقلال در آزادی حاضر شود. روز، روز استقلال بود و سه امتیاز هم به آنها تعلق گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز