خبرگزاری کار ایران

کولاک شاگردان شفر در پرفشارترین اِندینگ سال/ فاصله استقلال با پرسپولیس به 4 رسید؛ سرخها در قعر!

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۶۹۲

استقلال در 5 بازی از 7 بازی مانده تا آخر سال 13 امتیاز را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در حالی امروز به پایان می رسد که در مهمترین بازی، استقلال موفق شد در دربی هشتاد و ششم با نتیجه 1-0 از سد همتای قدیمی خود پرسپولیس عبور کند.

این برد در حالی بدست آمد که سرخابی ها به همراه ذوب آهن و تراکتورسازی 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند و از اواسط بهمن برنامه سنگین آنها که شامل هفت مسابقه در لیگ و لیگ قهرمانان تا پایان سال 96 می شد استارت خورد.

تاکنون 5 بازی از این هفت بازی انجام شده و تنها دو پیکار آسیایی باقی مانده است. در ادامه با عملکرد این 4 نماینده در 5 مسابقه ای که گذشته آشنا خواهید شد:

استقلال:

تیم آبی پوش پایتخت در 5 بازی گذشته موفق شده به 4 برد و یک تساوی برسد. آنها سپیدرود، الهلال، فولاد و پرسپولیس را شکست داده اند و مقابل الریان به تساوی رسیده اند. کسب 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن.

پرسپولیس:

شاگردان برانکو در این 5 مسابقه 9 امتیاز کسب کرده اند. آنها صنعت نفت آبادان، نسف قارشی ازبکستان و استقلال خوزستان را بردند و به استقلال تهران و السد قطر باختند.

ذوب آهن:

تیم امیر قلعه نویی در این 5 مسابقه تا به اینجا 7 امتیاز دشت کرده است. آنها در ابتدا به تیمهای سایپا و الدحیل باختند. سپس در برابر لوکوموتیو ازبکستان و پدیده به برتری رسیدند و در آخر در برابر پارس جنوبی به تساوی بدون گل قناعت کردند.

تراکتورسازی:

در پایان به نماینده پرشور تبریز می رسیم. تیمی که ضعیف ترین عملکرد ممکن را داشته است. تراکتور تنها موفق شد همشهری خود را ببرد و مقابل پارس جنوبی به تساوی برسد. آنها در برابر الاهلی عربستان، الغرافه قطر و پیکان تهران مغلوب شدند و از 5 بازی تنها 4 امتیاز به دست آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز