خبرگزاری کار ایران

دربی هشتاد و ششم تحت تاثیر ببر کردستان؛ چشمهایش!

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۵۴۱

وریا غفوری حالا بی تردید نه تنها یکی از بهترین های استقلال، بلکه یکی از آماده ترین های لیگ برتر ایران به حساب می آید.

به گزارش ایلنا، هشتاد و ششمین دربی پایتخت با همه حرف و حدیث هایش از راه رسید و در حضور جیانی اینفانتینو برگزار شد و در نهایت این تیم آبی پوش پایتخت بود که توانست شکست دور رفت را جبران کند و با یک گل به برتری برسد تا رقیب سنتی موفق نشود تا در یک سال دو بار لیگ برتر را فتح کند.

تک گل این دیدار در دقیقه 44 توسط ستاره این روزهای استقلال و لیگ برتر ایران یعنی وریا غفوری زده شد. ستاره 30 ساله سنندجی آبی پوشان تهرانی بازهم یک نمره عالی به نمرات عالی قبلی اش در این فصل اضافه کرد و در ویترین گذاشت.

تفاوت 180 درجه ای از 95تا 96

دربی هشتاد و ششم تحت تاثیر ببر کردستان؛ چشمهایش!

وریا وقتی در لیگ شانزدهم به استقلال آمد در تیم ملی جایگاه قابل قبولی داشت و مورد اعتماد کارلوس کی روش بود اما در طول فصل مدام با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و کم کم نه تنها از ترکیب تیم ملی بیرون رفت بلکه در استقلال هم جایگاه ثابتی نداشت و حتی در روزهایی هم که به بازی گرفته می شد نمی توانست کارایی لازم را داشته باشد. حتی برخی او را یک انتخاب اشتباه برای استقلال می دانستند. با آغاز فصل جدید وریا با شدت بسیار زیادی در تمرینات بدنسازی پیش فصل شرکت کرد و از همان ابتدا خودش را در ترکیب اصلی جا کرد. وریا رفته رفته و روز به روز به همان بازیکن سابق تبدیل شد و از وقتی شفر هدایت آبی ها را بر عهده گرفت یکی از ارکان اصلی تیم شده بود. وریا حالا یکی از ستاره های ثابت آبی پوشان در هر بازی به حساب می آید و این به یک اتفاق عادی تبدیل شده است.

بازگشت، بازهم پیش از یک تورنمنت مهم

دربی هشتاد و ششم تحت تاثیر ببر کردستان؛ چشمهایش!

سال 2014 بود که از نفت راهی سپاهان شد و پیراهن طلایی تیم اصفهانی را به تن کرد. نامش در میان مسافران جام جهانی 2014 نبود اما هدفش از آمدن به سپاهان، پوشیدن پیراهن تیم ملی بود. وریا عزمش را جذب کرده بود و خیلی زود هم به خواسته اش رسید. کی روش او را با خود به استرالیا برد و در کمال ناباوری وریا با شماره 11 جلوتر از خسرو حیدری در سمت راست خط دفاعی تیم ملی قرار گرفت و درخشش فوق العاده ای داشت.

حالا دوباره وریا همان بازیکن 4 سال قبل شده است. بازهم در آستانه یک تورنمنت مهم به بهترین فرم خود رسیده است  هیچ چیز به غیر از حضور فیکس در روسیه او را آرام نمی کند. اتفاقی که به نظر می رسد با این بازی های قابل ستایش دور از دسترس نباشد.

تسویه حساب با پرسپولیس

دربی هشتاد و ششم تحت تاثیر ببر کردستان؛ چشمهایش!

یکی از تلخ ترین اتفاقات دربی هشتاد و پنجم گریه های وریا غفوری پس از شکست یک گله استقلال بود. گریه هایی که در میان کری خوانی های طرفداران سرخابی، توسط طرف قرمز در فضای مجازی به سخره گرفته شد. وریا این رفتار را فراموش نکرد و در شهرآورد برگشت، با گل سه امتیازی که به ثمر رساند هم انتقام بازی رفت را گرفت و هم انتقام خنده هایی که بعد از گریه های او، پست و دلیوری شده بود.

هت تریک در هت تریک

دربی هشتاد و ششم تحت تاثیر ببر کردستان؛ چشمهایش!

شماره 21 استقلال با گلی که وارد دروازه بیرانوند کرد؛ تعداد گل های خود در این فصل را به عدد سه رساند. او پیش از این به استقلال خوزستان و ذوب آهن هم گل زده بود و سرانجام در ورزشگاه آزادی هم موفق به باز کردن دروازه حریفان شد. غفوری هر سه گل خود را در نیم فصل دوم به ثمر رسانده است.

او همچنین با گلی که در دربی هشتاد و ششم زد؛ سومین گل خود را به تیم پرسپولیس در طول دوران بازیگری اش به ثمر رساند. وریا پیش از این با لباس تیمهای پاس همدان و نفت تهران هم به تیم سرخپوش پایتخت گل زده بود.

ببر کردستان

دربی هشتاد و ششم تحت تاثیر ببر کردستان؛ چشمهایش!

لقل این پسر سنندجی، ببر کردستان است. به راستی چه تشبیه به جایی. وریا یکی از معدود فوتبالیستهای لیگ برتر است که میزان دوندگی اش با استانداردهای جهانی هیچ تفاوتی ندارد. او در چشم به هم زدنی از دفاع به محوطه جریمه حریف می رود و در آن واحد، دوباره در هجده قدم خودی رویت می شود. چیزی به نام خستگی در چهره و عضله های او وجود ندارد و تنها چیزی که در چشمان نافذ این ستاره سی ساله دیده می شود؛ امید و است و هدف؛ همین!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز