خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش: زمینه رشد فوتبال بانوان را فراهم کرده‌ایم

سلطانی‌فر با اینفانتینو دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۳۲۹

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فیفا از تلاش‌های فدراسیون فوتبال ایران و وزرات ورزش برای پیشرفت فوتبال ایران سخن گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون،دکتر مسعود سلطانی‌فر در دیدار با جیانی اینفانتینو خطاب به رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: به شما و همراهان خیر مقدم می‌گویم و امیدوارم سفر موفقیت‌آمیزی در ایران داشته باشید و این سفر دستاوردهای خوبی برای ورزش و فوتبال ایران به همراه داشته باشد. ماه‌های اخیر ایام پر کاری به جهت رویدادهای بین‌المللی و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ دارید. طبق اخبار و اطلاعاتی که ما داریم هم روسیه و هم فدراسیون جهانی فوتبال تلاش‌های خوبی برای برگزاری این رویداد بین المللی و باشکوه داشته‌اند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما هم به عنوان یکی از اولین تیم‌هایی که صعود زودهنگام به جام جهانی داشت تلاش‌های زیادی کردیم که امیدوارم حضور موفقی  در این مسابقات داشته باشیم. در سال‌های اخیر، هم وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون فوتبال ایران تلاش‌های بسیاری داشتند تا فوتبال، خود را بر اساس مبانی فیفا تطبیق دهد. تلاش کردیم باشگاه‌ها در مسائل فنی و مالی خود اقدام‌ها و گام‌های اساسی بردارند.
او همچنین گفت: در زمینه فوتبال بانوان نیز با توجه به ملاحظات فرهنگی هرگونه زمینه‌های لازم برای رشد فوتبال بانوان را فراهم کردیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز